گل‌گهر در ابتدای بن‌بست تاکتیکی؟

گل‌گهر سیرجان در لیگ بیست‌ودوم و با هدایت امیر قلعه‌نویی یکی از تیم‌های مدعی این فصل به شمار می‌رود، چراکه هم مهره‌های تاثیرگذار و هم سرمربی با تجربه‌ای در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گل‌گهر سیرجان به مدت دو فصل است که با هدایت امیر قلعه‌نویی، راهی رقابت‌های لیگ برتر می‌شود و در فصل نقل و انتقالات نیز دست کادر فنی را برای خرید بازیکن بازمی‌گذارد که همین موضوع سبب شده است که این تیم در قامت یک مدعی ظاهر شود.

شاگردان قلعه‌نویی فصل گذشته نمایش خوبی از خودش به نمایش گذاشتند و بدون تردید اگر کسر امتیاز انضباطی کار دست این تیم نمی‌داد، می‌توانستند رتبه سوم لیگ را از آن خود کنند. در این فصل نیز نماینده سیرجان با یک تیم آماده و کادر فنی با تجربه راهی لیگ بیست‌ودوم شد تا از همین ابتدای کار رخدادهای تلخ گذشته را جبران کند و باز به عنوان مدعی بالای جدول باشد.

حدود چند فصل است که تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه‌نویی یک نیم فصل اول طلایی را تجربه می‌کنند و در نیم‌فصل دوم به دلیل آشنا شدن سایر تیم‌ها با تاکتیک ژنرال، با ناکامی مواجه می‌شوند.

با گذشت چهار هفته از فصل جدید به نظر می‌رسد شرایط کمی متفاوت‌تر شده باشد و برخلاف اینکه پس از چندین فصل امیر قلعه‌نویی علاوه بر ارسال از جناحین به گردش توپ روی زمین هم گوشه نگاهی دارد اما این سرمربی به یک بن‌بست تاکتیکی برخورد کرده است. شاگردان قلعه‌نویی در هفته سوم مقابل سپاهان ابتدا با دو گل عقب افتادند و در ۳۰ دقیقه پایانی با گل به خودی مدافع «داسیلویرا» مدافع سپاهان و ضربه شروع مجدد موفق شدند کار را به تساوی بکشانند و به نوعی کامبک بزنند که البته این برگشت به بازی کامل نشد.

در هفته چهارم نیز گل‌گهر در مقابل مس کرمان که به تازگی راهی لیگ برتر شده است تا پایان وقت قانونی مسابقه دو بر یک نتیجه را واگذار کرده بود اما در دقایق اضافه بازی بازهم گل به خودی حریف سبب شد تا ژنرال تیم خود را از شکست نجات دهد. بدون شک اگر در دو هفته گذشته اشتباهات بازیکنان حریف به کمک امیر قلعه‌نویی نمی‌آمد، دو شکست متوالی در ابتدای فصل برای این سرمربی ثبت می‌شد که می‌توانست در همین‌ابتدا کار را برایش به اما و اگر بکشاند.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید کادر فنی گل‌گهر که علی‌رغم هماهنگی و حفظ شاکله تیمشان به یک بن‌بست تاکتیکی رسیده‌اند می‌توانند در ادامه رقابت‌های لیگ برای این معضل چاره‌اندیشی کنند یا خیر.

کد خبر 602497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.