مهدی تارتار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند/ بیدوف با پیشنهاد حدادی‌فر جذب شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دربی اصفهان از دربی تهران حساس‌تر است، چرا که تیم‌ها برای پیروزی به زمین می‌روند؛ امیدوارم هواداران ذوب‌آهن ما را تنها نگذارند و ورزشگاه را سبزرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن مقابل سپاهان در چارچوب هفته پنجم لیگ‌برتر فوتبال، اظهار کرد: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم از هواداران‌مان درخواست می‌کنم فردا ما را تنها نگذارند، دربی حساسی است و نیاز مبرمی به سه امتیاز این بازی داریم؛ ورزشگاه باید به گونه‌ای باشد که مشخص شود میزبان هستیم و رنگ سبز بیشتر از رنگ زرد باشد.

وی درخصوص اهمیت بازی، افزود: بازی جذاب و خیلی مهمی در پیش داریم، دربی اصفهان همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته و از دربی تهران قشنگ‌تر است، چراکه هر دو تیم برای برد به میدان می‌رودند، من تجربه بازی در هر دو دربی رو دارم و این را می‌دانم که اولویت بازیکنان در دربی تهران نباختن است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: در اصفهان، یک تیم برای قهرمانی و یک تیم برای کسب جایگاه مناسب بسته شده است، با توجه به شرایط فعلی امیدوارم برنده بازی فردا ما باشیم.

تارتار درخصوص مصدومان ذوب‌آهن در هفته‌های اخیر و غایبان این تیم برابر سپاهان خاطرنشان کرد: مصدومیت در چند هفته اخیر به‌خاطر نزدیک بودن بازی‌ها ما را خیلی اذیت کرد، سعید باقرپسند به‌طور کامل تا نیم‌فصل غایب خواهد بود و آرمان اکوان و مسعود ابراهیم‌زاده را نیز یک الی دو هفته نخواهیم داشت. کیفیت بد زمین انزلی باعث مصدومیت بازیکنان‌مان شد ولی خیلی شدید نیست و امیدوارم زودتر برگردند. بقیه بازیکنان نیز شرایط خوب و انگیزه بالایی برای بازی دارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تساوی‌های پی‌درپی ذوب‌آهن این تیم را دچار مشکل نمی‌کند، اظهار کرد: مشکلی از بابت تساوی‌ها نداریم، کسب چهار تساوی به گونه‌ای بود که در دو بازی می‌توانستیم برنده باشیم؛ در تبریز در شرایطی گل مساوی را در دقیقه ۹۷ دریافت کردیم که ده‌نفره بودیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: امسال نکته مهم اینجاست که تیم‌مان منسجم و به‌راحتی نمی‌بازیم، سال قبل ۲ باخت تا هفته چهارم داشتیم و این نباختن برای آینده‌ای خوب و ساختار تیم اهمیت دارد.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در خصوص استفاده از احسان پنجشنبه هافبک‌تهاجمی این تیم برای رسیدن به نخستین پیروزی، گفت: احسان پنجشنبه اندکی دیرتر به ما اضافه شد، او بازیکن بسیار باکیفیتی است، اما بازی‌هایمان در چند هفته اخیر بسیار سنگین و استراتژی ما جنگیدن و دفاع کردن بود؛ قطعاً در آینده حضور پنجشنبه در بخش تهاجمی به‌ما کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در بازی قبلی کیفیت زمین به‌گونه‌ای بود که بازیکن فانتزی به‌کارمان نمی‌آمد و فقط باید برای کسب نتیجه بازی می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت خط‌حمله گاندوها و پیوستن دوباره دارکو بیدوف صربستانی، خاطرنشان کرد: دارکو بیدوف با نظر من جدا نشد، او دیگر با ذوب‌آهن قرارداد نداشت و به دلیل اینکه بازیکن آزاد بود جدا شد؛ با توجه به اینکه بازیکنان دیگری در نقل‌وانتقالات مدنظر داشتیم به سراغ دارکو نرفتیم، اما پس از مصدومیت باقرپسند فوروارد رأس نیاز داشتیم.

تارتار در پایان گفت: با توجه به شناخت خوبی که قاسم حدادی‌فر از دارکو بیدوف داشت با او صحبت کردم و در نهایت به‌دنبال او رفتیم تا جذبش کنیم.

کد خبر 602430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.