صدور کارت منزلت شهروندی برای جانبازان، معلولان و سالمندان تبریز

شهردار تبریز از صدور کارت منزلت برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال خبر داد و گفت: آئین‌نامه اجرایی آن نیز تا دو ماه آینده ارائه خواهد شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: کارت منزلت پیش از این نیز وجود داشت، اما در سال‌های اخیر خدمات‌دهی آنها متوقف شده بود که قصد داریم به پاس احترام و تکریم سالمندان، جانبازان و معلولان این طرح بار دیگر از سر گرفته و احیا شود.

وی با بیان اینکه پیشنهاد دادیم با موافقت شورای اسلامی شهر طرح منزلت آغاز شود، افزود: ردیف اعتباری مورد نیاز نیز تعیین خواهد شد و در بندهایی از بودجه تاکید داریم به افراد خاص نیز کمک شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: با مساعدت شورای اسلامی شهر طرح منزلت آغاز شده است و آئین‌نامه اجرایی آن نیز تا دو ماه آینده ارائه خواهد شد.

علی باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز نیز با بیان اینکه کارت منزلت از گذشته جزو انتظارات بلاتکلیف بوده است، افزود: کمیسیون برنامه و بودجه با اصل موضوع موافق است و تأکید دارد که شهرداری آئین‌نامه این طرح مبنی بر اینکه این کارت برای چه کسانی شامل می‌شود و نحوه ارائه خدمات و… را تکمیل کند.

به گزارش ایمنا، لایحه شهرداری تبریز در خصوص صدور کارت منزلت شهری برای جانبازان، معلولان و سالمندان بالای ۶۵ سال توسط اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

کد خبر 602309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.