مشکل عرضه بلیت زائران اربعین هرچه سریع‌تر پیگیری شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عرضه بلیت به زائران اربعین دچار مشکل است، به خصوص در پایانه‌ها این معضل بیشتر به چشم می‌خورد که لازم است دستگاه‌های متولی این موضوع را سریع‌تر پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت رحلت آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیدار هیئت دولت فرمودند مردم در تمام حوادث و رویدادها «قهرمان اصلیِ سرگذشتِ انقلاب» بوده‌اند و این واقعیت مایه درس و عبرت است و به تمام مسئولان نشان می‌دهد که با این ملت چگونه باید رفتار کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اشاره‌ای نیز به مراسم بی‌نظیر تشییع آیت‌الله ناصری داشتند و فرمودند که این نشان‌دهنده جهت‌گیری عمومی ملت و راه صحیحی است که باید ادامه دهند؛ این جهت‌گیری نشان‌دهنده رویکرد ما در تمام اقدامات به خصوص اقدامات فرهنگی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این روزها شاهد حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در عراق هستیم؛ البته مطالبی به گوش می‌رسد که در کنار همت مضاعف دولت در ارائه خدمات ویژه به زائران مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم این مشکلات به زودی رفع شود.

وی افزود: عرضه بلیت به زائران دچار مشکل است، به خصوص در پایانه‌ها شاهد این معضل هستیم، البته مدیریت شهری متولی اصلی آن نیست، اما باید به فکر بازگشت میلیونی زائران باشیم.

کد خبر 602293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.