۷۰۰ نیروی شهرداری شیراز به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: در آیین اعزام کاروان خادمان موکب حضرت احمدبن موسی(ع) شهرداری‌ شیراز به مرز شلمچه، ۷۰۰ نیرو جهت خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و ۲۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین به منطقه اعزام شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، غلام‌رضا غلامی اظهار کرد: شهرداری شیراز طبق اعلام وزارت کشور عهده‌دار امور خدمت‌رسانی به زوار در موکب نقطه مرزی شلمچه است که این افتخار و توفیق بزرگی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای خدمات‌رسانی در این مراسم معنوی از ماه‌ها پیش آغاز شده است، افزود: مجموعه‌های شهرداری شیراز در معاونت‌های مختلف مسئولیت‌های زیادی را برای خدمت به زوار حسینی در مرز شلمچه قبول کرده‌اند که امیدواریم در این رسالت بزرگ سربلند باشند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار شیراز با تشریح بعضی از خدماتی که توسط شهرداری به زوار حسینی در مرز شلمچه ارائه می‌شود، تصریح کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از بخش‌های مختلف شهرداری شیراز اعم از آتش‌نشانی، پسماند، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک، معاونت فرهنگی، معاونت فنی و عمرانی و سایر بخش‌ها در این آئین پرشکوه اربعین خدمت‌رسانی حضور فعال خواهند داشت.

وی اضافه کرد: عمده نیروهای اعزامی شهرداری شیراز به مرز شلمچه را پاکبانان غیور و زحمتکشی تشکیل می‌دهند که در گرمای ۵۰ درجه سانتیگراد به عشق سید و سالار شهیدان به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند و بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین شامل ۸۰ دستگاه اتوبوس، خودروهای آتش‌نشانی، آب‌پاش‌ها، خودروهای تخصصی آتش‌نشانی، جرثقیل و سایر امکانات در این محور مستقر خواهند شد.

غلامی از خرمشهر به عنوان نماد مقاومت ایران اسلامی یاد کرد و گفت: شهرداری شیراز از ۱۰ روز پیش ۵۰ نفر نیروی پاکبان در این منطقه به منظور زیباسازی شهر مستقر کرده است و در اقدامی جدید سه دستگاه اتوبوس با هدف ارائه خدمات پزشکی به زائران حسینی در مرز شلمچه توسط شهرداری شیراز به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

کد خبر 602011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.