اجرای آسفالت معابر محله‌های منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر فرعی در سطح این منطقه در محله‌های لادان، جنیران، نصرآباد، الیادران و آزادان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری منطقه ۹ از ابتدای سال جاری خدمت‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است که به درخواست آنها بر اساس ضرورت رسیدگی می‌شود.

وی گفت: زیرسازی و آسفالت معابر فرعی محله‌های منطقه ۹ با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب به‌منظور روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر با توجه به وجود معابر خاکی فراوان، ساخت‌وسازهای جدید و نیاز به آسفالت معابر، تعمیر در قسمت‌های عقب‌نشینی شده ناشی از این اقدامات عمرانی، بر اساس اولویت انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت معابر فرعی در سطح این منطقه در محله‌های لادان، جنیران، نصرآباد، الیادران و آزادان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه مدیریت شهری به کیفیت آسفالت معابر به‌عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، تاکید کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری است، لذا در طرح نهضت آسفالت بسیاری از معابر فرعی و اصلی منطقه بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

کد خبر 601947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.