برقراری بیش از ۸ هزار تماس با سامانه ۱۳۷

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان گفت: حدود یک هفته گذشته، بیش از هشت هزار پیام تلفنی با این اداره برقرار شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به حضور شهروندان در حاشیه زاینده‌رود، تعداد زیادی از گزارش‌های آنها به اداره ارتباطات مردمی شهرداری در خصوص آبیاری فضای سبز است.

وی با بیان اینکه در حدود یک هفته گذشته بیش از هشت هزار پیام تلفنی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شده است که تمام این موارد دسته‌بندی و پیگیری می‌شود، افزود: باز بودن والو آب یا تذکر در خصوص نظافت از سمت شهروندان با سامانه ۱۳۷ مطرح می‌شود و همکاران این اداره در سریع‌ترین زمان ممکن موضوعات را با مناطق پانزده‌گانه مطرح می‌کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا، بخش زیادی از آبیاری فضای سبز شهری در شیفت شب انجام می‌شود، لذا موارد زیادی از باز ماندن والوهای آب، مدیریت شده است.

وی ضمن قدردانی از شهروندان در خصوص حساسیت نسبت به هدررفت آب، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود را در این خصوص با سامانه ۱۳۷ شهرداری در میان بگذارند، اما باید این نکته را در نظر داشته باشند که اگر مشاهده می‌کنند بعضی از نقاط فضای سبز آبیاری نشده است، ممکن است این اقدام در شیفت شب انجام شده باشد.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس بگیرند و مشکلات را در بخش‌های خدمات شهری، عمران و ترافیک شهری به‌ویژه هدررفت آب در فضاهای سبز شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 601912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.