دوست‌دارند با کاپ جام‌جهانی عکس بگیرند من چکار کنم؟ +فیلم

مجری مراسم رونمایی از کاپ جام‌جهانی معتقد است فقط از پیشکسوتان خواسته بر روی سن بروند تا با جام عکس بگیرند اما مقصر هرج‌ومرج مراسم نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر ظهر امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی برج‌میلاد تهران با حضور بزرگان فوتبال ایران از جمله احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، حسین فرکی، حسن روشن، حمید درخشان، خداداد عزیزی، ضیا عربشاهی، سیروس دین‌محمدی، علی‌اصغر مدیرروستا، بهتاش فریبا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی، زاکانی شهردار تهران، پولادگر معاون وزیر ورزش‌وجوانان، نمایندگان فیفا و جمعی دیگر از اهالی فوتبال برگزار و به‌طور رسمی در تهران و پس از چندین کشور حاضر در تورنمنت بزرگ جهان، از کاپ جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر رونمایی شد.

پس از رونمایی از کاپ جام‌جهانی، جواد خیابانی مجری برنامه از اشخاص مختلفی دعوت کرد که بر روس سِن بروند و همین مسئله باعث شد یک هرج‌ومرج و شلوغی به‌وجود بیاید که اعتراض نماینده فیفا را نیز به‌دنبال شد.

جواد خیابانی در ادامه نسبت به این هرج‌ومرج و به‌هم ریختگی ایجادشده در مراسم و بر روی سن به خبرنگاران پاسخ‌های عجیب و جالبی داد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 601627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.