اصفهان میزبان دهمین جشنواره کشوری فرهنگی‌ورزشی پرستاری شد

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان گفت: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی‌ورزشی پرستاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از یازدهم شهریورماه آغاز و تا پنج روز ادامه دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شیما صفازاده اظهار کرد: دهمین جشنواره کشوری فرهنگی‌ورزشی پرستاری با حضور بیش از یک هزار نفر از کادر پرستاری شامل اتاق عمل، بیهوشی، فوریت‌ها و بهیار برگزار می‌شود.

وی شعار این جشنواره را «پرستاری، ورزش، سلامت و تعالی» اعلام کرد و ادامه داد: فراخوان جشنواره از خردادماه در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و هیئت مدیره‌های نظام پرستاری داده شد که در این جشنواره ۵۵۶ پرستار مرد و ۴۴۴ پرستار خانم شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان از برگزاری جشنواره در هشت رشته انفرادی شامل تیراندازی با کمان، تیراندازی با تپانچه، شطرنج، شنا، دارت، دوومیدانی و تنیس روی میز خبر داد و افزود: دو رشته دوومیدانی و شنا در چهار رده سنی، زیر ۳۰ سال، ۳۰ تا ۴۰، ۴۰ تا ۵۰ و بالای ۵۰ سال برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در دو رشته تیمی والیبال بانوان و فوتسال مردان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

صفازاده با اظهار اینکه برگزاری جشنواره در اصفهان به پیشنهاد سازمان کل نظام پرستاری کشور برگزار خواهد شد، گفت: در همین راستا هیئت مدیره نظام پرستاری اصفهان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با استفاده از ظرفیت‌های داخل و همکاری اداره کل ورزش جوانان و هیئت‌های ورزشی این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: به مقام اول تا سوم احکام ورزشی، مدال و جوایز اعطا می‌شود، همچنین از سه هیئت مدیره برتر بر اساس مدال‌های کسب شده تقدیر خواهد شد.

کد خبر 601526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.