نظافت شهر مشهد در معرض تهدید است

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با بازدید از نقاط مختلف شهر شاهد تضعیف عملکرد شهرداری در حوزه نظافت شهری هستیم؛ موضوعی که مورد اهتمام جدی کمیسیون خدمات‌ شهری است.

حسن کریمدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهر مشهد طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین و تمیزترین شهرهای کشور شناخته می‌شود، اظهار کرد: این گفته و ادعا بر اساس ارزیابی و کارشناسی‌های انجام گرفته به طور کامل مشخص و روشن است؛ کیفیت بالای نظافت شهر مشهد زمانی ملموس‌تر و عینی‌تر می‌شود که عموم مردم و شهروندان مشهد نیز نسبت به آن باور داشته باشند و در این مسیر مدیریت شهری را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه یکی از تأکیدهای کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد به شهرداری، حفظ شادابی، نشاط و سرزندگی شهر است، گفت: آنچه مسلم بوده این است که معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری باید در این مسیر گام بردارد و مجری سیاست‌های کمیسیون باشد.

کریمدادی با اشاره به عملکرد معاونت خدمات و محیط‌زیست شهری شهرداری مشهد، افزود: با بازدید از نقاط مختلف شهر شاهد ضعیف شدن عملکرد شهرداری در حوزه نظافت شهری هستیم؛ موضوعی که مورد اهتمام جدی کمیسیون خدمات شهری است.

وی تصریح کرد: عملکرد کمی و کیفی مدیریت شهری باید هر سال روند صعودی داشته باشد و نباید شاهد تنزل سطح ارائه خدمات باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط‌زیست شورای اسلامی شهر مشهد تغییر ساعت فعالیت نیروهای پاکبان و تنظیف معابر سطح شهر از شب به صبح را دیگر مسئله حوزه خدمات شهری دانست و گفت: هر گونه تغییر در عملکرد باید با مطالعه و ارزیابی حین عمل و رضایت‌مندی مردم باشد؛ به حقوق پاکبانان و شهروندان باید توجه شود و رضایت هر دو قشر مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 601471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.