لزوم ایجاد نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی در حاشیه شهر

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مسائل حاشیه شهر کمبود سرانه‌های خدماتی و رفاهی است، امیدواریم با ایجاد نهضت توسعه زیرساخت‌های ورزشی و استفاده مطلوب از اراضی بدون استفاده گام موثری در این زمینه برداشته شود.

سیدحسین علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به دغدغه‌مندی شورای ششم نسبت به حوزه زیرساخت‌های ورزشی در مشهد، اظهار کرد: یکی از مسائل و مشکلاتی که ساکنان در حاشیه شهر با آن روبه‌رو هستند، کمبود سرانه‌های ورزشی است.

وی در خصوص لزوم رفع کمبودها در حوزه ورزش به ویژه در حاشیه شهر مشهد، ادامه داد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، شهرداری‌های مناطق سیزده‌گانه مشهد را در این خصوص پای کار آورده است و درخواست کردیم تا با شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و در اختیار قرار دادن اراضی بدون استفاده گام‌های سازنده‌ای در این جهت بردارند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر نیز با جدیت از این اقدامات برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی حمایت می‌کند و پس از شناسایی اراضی و امکان‌سنجی، نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تدابیر و راهکارهای مختلفی برای جبران کمبود سرانه‌های ورزشی اندیشیده شده است، گفت: شهرداری مشهد در این دوره با عزمی راسخ پای کار آمده است و تمام توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار خواهد گرفت، امیدواریم در سایه تعامل با سایر دستگاه‌ها بتوانیم به این فرایند سرعت ببخشیم و شرایط مطلوب‌تری را برای ساکنان حاشیه شهر، به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم کنیم.

کد خبر 600132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.