دولت سهم شهرداری همدان از ارزش افزوده را پرداخت کند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: دولت سهم شهرداری همدان از ارزش افزوده را در موضوع شرکت‌های بیمه، ایرانسل، همراه اول، رایتل و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ممیزی و پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاووسی‌امید امروز _شنبه پنجم شهریورماه‌_ با تبریک فرارسیدن هفته دولت و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه دولت سیزدهم در توسعه و پیشرفت ایران اسلامی و رفع مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف و آبادانی این سرزمین، اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز در این دوره همراه و همگام با دولت در تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده به منظور فراهم کردن بیش از پیش رفاه و عدالت اجتماعی همراه است.

وی با اشاره به اقدامات مؤثر شهرداری از زمان آغاز به کار شورای ششم شهر، ادامه داد: در بحث شش دوازدهم نیز شهرداری باید جدیت لازم را داشته باشد تا بتواند به تکالیف خود در حوزه عمرانی، نگهداشت شهر و پرداخت حقوق و دستمزدها عمل کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر همدان گفت: در دیدار تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر با وزیر اقتصاد در راستای احقاق حق شهروندان همدانی از میزان ارزش افزوده در بخش‌های مختلف به این مهم تأکید شد. در این دیدار خواستار ارائه گزارش‌های شفافی از میزان پرداخت ارزش افزوده شهروندان همدان به شرکت‌های مختلف فعال در شهر به شورای اسلامی شهر و شهرداری شدیم.

وی تصریح کرد: دولت سهم شهرداری همدان از ارزش افزوده را در موضوع شرکت‌های بیمه، ایرانسل، همراه اول، رایتل و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، ممیزی و پرداخت کند.

کاووسی‌امید اضافه کرد: در صورت تخصیص و پرداخت سهم ارزش افزوده توسط شرکت‌های بزرگ بیمه و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، حقوق شهروندان همدان در این خصوص محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد در این دیدار قول پیگیری و مساعدت در خصوص مباحث مطرح شده را داد و امید است اتفاقات مثبت و خوبی را شاهد باشیم.

کد خبر 599935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.