امام جمعه، محور اتصال مردم و مسئولان است

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: امام جمعه محور وحدت و حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام فرهنگ در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه نائین، اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی درحال حاضر ۹۰۰ پایگاه نماز جمعه در کشور وجود دارد که این پایگاه‌ها فرصت خوبی برای جبهه انقلاب در مقابل جبهه کفر است.

وی افزود: امام جمعه محور وحدت و حلقه اتصال بین مردم و مسئولین و مسئول قرارگاه فرهنگی شهر است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان در بخشی از بیانات خود خاطرنشان کرد: امام جمعه تریبون مردم و برای مردم است و به شخص، گروه و یا فردی تعلق ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهرخو در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه از عموم مردم به ویژه جوانان برای کمک به ایشان و شهرستان دعوت نمود و با بیان مطالبی در خصوص جنگ رسانه‌ای به تشریح منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی پرداخت.

به گزارش ایمنا، امروز جمعه چهارم شهریورماه ۱۴۰۱، طی مراسمی حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو به عنوان سیزدهمین امام جمعه شهرستان نائین معرفی شد. حجت‌الاسلام و المسلمین فرهنگ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین حاج آقای سجادی، متن حکم حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین مطهرخو را قرائت نمود و حکم امام جمعه جدید شهرستان توسط پدر شهید عرب به ایشان تقدیم شد.

دیدار با خانواده جانباز محمد امامی و خانواده شهیدان خانی و بخشی، حضور در گلزار شهدای نائین واقع در آستان مقدس امامزاده سلطان سیدعلی علیه‌السلام و تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس قسمتی از برنامه‌های انجام شده مطهرخو در بدو ورود به شهرستان نائین بود. در این مراسم، محسن فیروزی، فرماندار و الهام آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نائین و خوروبیابانک حضور داشتند. حجت‌الاسلام محمد مطهرخو متولد ۱۳۵۸ است که در کارنامه خود معاونت امر به معروف و نهی از منکر اصفهان و امام جمعه شهر طالخونچه را دارد.

کد خبر 599872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.