آیت‌الله ناصری تا آخرین لحظه زندگی، همراه ولایت بود

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله ناصری با جامعه ایمانی مخلوط و همراه مردم انقلابی بود. علم ناب و عمل خالص از ویژگی‌های بارز ایشان بود که باعث شد دل‌های مؤمنان، نیازمندان و طلاب به سمت ایشان گرایش یابد و در سال‌های اخیر ملجا و پناه مردم بود.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فضائل و ویژگی‌های مرحوم آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های باز ایشان زهد و بی‌توجهی نسبت به دنیا، هم‌رنگی با مردم و مستضعفان و هم‌نشینی با مردم بود.

وی افزود: آیت‌الله ناصری با جامعه ایمانی مخلوط و همراه مردم انقلابی بود. علم ناب و عمل خالص از ویژگی‌های بارز ایشان بود که باعث شد دل‌های مؤمنان، نیازمندان و طلاب به سمت ایشان گرایش یابد و در سال‌های اخیر ملجا و پناه مردم بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آیت‌الله ناصری این بود که با وجود قرار گرفتن در قله معرفتی و قرار گرفتن تعداد زیادی از اهل ایمان به عنوان مرید و حامی در کنار ایشان، هیچ‌گاه احساس ریاست نداشتند.

وی اضافه کرد: آیت‌الله ناصری تا آخرین لحظات عمر خود با ولایت و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) همراه بود و زمانی که مقام معظم رهبری در بیمارستان بستری شدند با وجود کسالت شخصی به عیادت معظم‌له رفتند. این عالم گرانقدر جایگاه علمی و معرفتی ویژه‌ای داشت.

کد خبر 599782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.