بهره‌برداری از ۵ طرح عمرانی شهرداری تالش در هفته دولت

سرپرست شهرداری تالش گفت: پنج طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری با اعتباری بالغ بر ۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مهران نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح‌های شهرداری تالش شامل آسفالت معابر شهری، موزائیک‌فرش، جدول، کانال، کانیوو و کافی‌شاپ است که به صورت همزمان در دومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: انشعابات خیابان شهید افرازی، خیابان‌های شهید مهر قربانی، قائم‌مقام فراهانی، پاسداران و کشاورز و کوچه‌های شاهین، چکاوک دو و بسیج به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتباری حدود ۸۰ میلیارد ریال آسفالت شده است و امروز افتتاح می‌شود.

سرپرست شهرداری تالش با بیان اینکه موزائیک فرش در خیابان امام خمینی (ره) به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است و در هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری در بلوار تالشان و شهید سلیمانی به طول ۴۰۰ متر و با اعتباری حدود چهار میلیارد ریال و کانال و کانیوو در نقاط مختلف شهر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

نجاتی تصریح کرد: کافی‌شاپ پارک شهر در خیابان امام خمینی (ره) به مساحت حدود ۳۳ مترمربع و محوطه ۱۲۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعمیر و راه‌اندازی شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش، مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 599483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.