تارتار: var از الزامات فوتبال است/باقرپسند بد موقع مصدوم شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سعید باقر پسند بد موقع مصدوم شد و مارا تنها گذاشت که دیگر بازیکنان باید زحمات بیشتری متحمل شوند. سینا اسد بگی هم در شرایطی که فصل نقل و انتقالات تمام شده بود مارا تنها گذاشت که بازیکنان تیم باید برای نتیجه گیری دست به دست هم دهند و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس خبری قبل از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: یکی از بازی‌ها سخت ما فردا است، مس از لحاظ بازیکن و کادرفنی ثبات دارد و مهره‌های با کیفیتی به این تیم اضافه شده است. هر دوتیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند و ما دو بازی هفته قبل مس را آنالیز کردیم، سبک بازی سریع دارند و در بخش انتقال از دفاع به حمله خوب عمل می‌کنند که باید هوشیار باشیم تا به مشکل نخوریم.

وی ادامه داد: سال گذشته در اصفهان مقابل این تیم غفلت کردیم و بازی را واگذار کردیم، اما در بازی برگشت جبران کردیم و پیروز شدیم. امیدوارم فردا کم اشتباه ظاهر شویم و با تمرکز بالا بازی کنیم. در خط حمله بازیکنان خوبی دارند ماهم در خط دفاع خوب هستیم و فکر می‌کنم بازی نزدیکی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیا اینکه باقرپسند مصدومیت جدی دارد و چندماه نمی‌تواند تیم را همراهی کند، تصریح کرد: با شناختی که از روحیه باقر پسند دارم می دانم او خیلی زود به جمع ما بر می‌گردد و آدم قوی در این مسائل است و روحیه خوبی دارد، ماهم منتظر او می‌مانیم.

تارتار در خصوص حواشی که مبنی بر سه بر صفر شدن بازی‌های گذشته ذوب آهن به خاطر پرونده محمد باقر صادقی مطرح می‌شد، خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و شایعه‌ای بیش نیست.

وی با اشاره به اینکه var برای فوتبال ما خیلی است، گفت: اشتباهات داوری در سال گذشته بود و در این دو هفته‌ای هم که از رقابت‌ها گذشته تیم‌ها از این ناحیه ضرر کردند. تیم مس هم از داوری آسیب دیده، اما هیچ تیمی به اندازه ما از داوری ضربه نخورده است. امیدوارم شعار نباشد و رئیس فدراسیون آینده var را وارد کند زیرا از الزامات فوتبال است، یک سری کشورهایی که سطح و پول پایین‌تری نسبت به ما دارند این تکنولوژی را وارد کردند. داوران ما به خاطر نبود var در کشور، در مسابقات بین المللی آسیب می‌بینند و بازیکنان هم دچار مشکل می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه آیا این مصدومیت بازیکنان به دلیل بدنسازی قبل از لیگ است یا خیر، اظهار کرد: مصدومیت جزئی از فوتبال است، باقر پسند ضربه خورد و در اوایل بازی هم بود. تیم‌های دیگر هم مصدوم داشتند و نمی‌توان گفت مشکل بدنسازی است، تیم ما میزان دوندگی بالایی در دو هفته اخیر داشته است.

تارتار با بیان اینکه خوشحالیم در بازی فردا هواداران حضور دارند و امیدواریم مارا تنها نگذارند، تصریح کرد: سعید باقر پسند بد موقع مصدوم شد و مارا تنها گذاشت که دیگر بازیکنان باید زحمات بیشتری متحمل شوند. سینا اسد بگی هم در شرایطی که فصل نقل و انتقالات تمام شده بود مارا تنها گذاشت که بازیکنان تیم باید برای نتیجه گیری دست به دست هم دهند و تلاش کنند.

کد خبر 599446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.