تدبیر مدیریت شهری اصفهان در تعریف پروژه‌های شهری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: آنچه بر زیبایی شهر اصفهان افزوده، این است که جلوه‌های دین و دنیای مردم در کنار هم قرار دارد؛ این موضوع برخاسته از نگاه عمیق مدیریت شهری در انجام و تعریف پروژه‌های شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین بلک، امروز _چهارشنبه دوم شهریورماه_ در مراسم افتتاح پروژه‌های منطقه سه شهرداری، ضمن ادای احترام به علامین مجلسین در جوار مقبره علامه مجلسی با بیان اینکه ماهیت این جلسه خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است، اظهار کرد: فرمایش حضرت امیرالمومنین (ع) مبنی بر اینکه «ارزش هر انسانی به اندازی نیکی‌هایی است که در مقام عمل ارائه می‌کند» تفاسیر متعددی دارد از جمله اینکه قیمت هر انسانی به اندازه کیفیت کاری است که هر فرد انجام می‌دهد و این کیفیت کار را در پروژه‌های شهری شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مسئولان شهر اصفهان در حوزه ارائه خدمات به شهروندان و اداره شهر دیدگاه‌های ارزشمندی دارند که جای تقدیر دارد، ادامه داد: امروز جلوه‌های زیبایی به همت مدیریت شهرداری در شهر زیبای اصفهان به نمایش گذاشته شده که حاصل تدابیر مدیریت شهری دوره ششم است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: آنچه بر زیبایی این شهر اصفهان افزوده، این است که جلوه‌های دین و دنیای مردم در کنار هم قرار دارد؛ مردم اصفهان نیز همواره حضور مؤثری در رویدادهای مذهبی دارند که این مشارکت با نگاه عمیق مدیران شهری در زمینه برنامه‌ریزی برای رویدادها پیوند دارد.

حجت‌الاسلام بلک، ضمن تشکر از فعالیت پاکبانان شهر خاطرنشان کرد: پاکبانان شهر ۱۶ خصیصه بارز دارند که می‌توان به مواردی همچون وجود صفات پرکاری، طالب محیط‌زیست، مانع از رشد بیماری، سحرخیز، تلاشگری در آن‌ها اشاره کرد، امیدواریم هریک از مسئولان نیز چون پاکبانان شهر در مسیر خدمت تلاش صادقانه داشته باشند.

کد خبر 599341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.