ناکامی بزرگ اینیستا در ژاپن/هشدار به انگلیسی‌ها قبل از جام‌جهانی ۲۰۲۲!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

تایمز:

* چلسی مطمئن است که این هفته قراردادی را برای جذب آنتونی گوردون، هافبک اورتون امضا می‌کند و همچنین در حال کار روی قراردادی برای جذب رافائل لیائو، مهاجم میلان است.

سان:

* چلسی مشتاق جذب آدام وبستر از برایتون است زیرا آن‌ها به دنبال جایگزینی برای وسلی فوفانا هستند که باشگاه لسترسیتی مصمم به حفظ آن است.

* بنا به گزارش‌ها، نیوکاسل با ارسال پیشنهادی ۳۰ میلیون پوندی برای ژائو پدرو، مهاجم واتفورد، پس از رد دو پیشنهاد قبلی، موافقت کرده است.

* آنتونی گوردون تمامی لینک‌های اورتون را از بیوگرافی اینستاگرام خود حذف کرد و دلیل آن، علاقه آبی‌های لندنی و احتمال انتقال به چلسی بود.

* براساس گزارشی در فرانسه، لسترسیتی می‌تواند اولین حرکت مهم خود را در بازار نقل و انتقالات تابستانی انجام دهد تا نیکلاس پپه، بازیکن رانده شده آرسنال را به خدمت بگیرد.

* واتفورد اکنون مطمئن است که اسماعیلا سار پس از شکست احتمالی انتقال به استون ویلا در این فصل با آن‌ها خواهد ماند.

* آندرس اینیستا در ژاپن با شرمساری روبه‌رو است، جایی که تیم ویسل کوبه در خطر سقوط شوک از J۱-League با ۹ بازی باقی مانده تا پایان لیگ است.

* استوارت برود بازیکن تیم کریکت انگلیس، به دلیل به دنیا آوردن اولین فرزند خود در اواخر سال ۲۰۲۲، قرار است از اردوی انگلیس در پاکستان همراه با نامزدش، مولی، خارج شود.

دیلی تلگراف:

* به گفته یک منبع نزدیک به تعدادی از بازیکنان، بازیکنان باشگاه فوتبال-راگبی "ورچستر وریرز" در مورد آینده باشگاه وحشت دارند، در حالی که خانه‌ای که برای اسکان بازیکنان آکادمی باشگاه استفاده می‌شد، پس گرفته شده است.

ریلی میل:

* اتحادیه فوتبال انگلیس، بازیکنان و کارکنان انگلیس را قبل از جام جهانی قطر توجیه کرده که بر رفتار خود در این کشور اسلامی تمرکز و دقت کنند.

* ساموئل اومتیتی، مدافع بارسلونا قرار است به صورت قرضی به تیم لچه در سری آ بپیوندد، اگرچه گزارش‌ها در اسپانیا می‌گویند که باشگاه اسپانیایی همچنان به پرداخت دستمزد او ادامه خواهد داد، علیرغم اینکه باید برای ثبت نام ژول کانده از صورتحساب دستمزد خود کم کند.

* ژوزه مورینیو از شایعه سازان "فضول" انتقاد کرد که داستانی را منتشر کردند مبنی بر اینکه "فلیکس آفنا گیان" جوان، مسئول حادثه زمین تمرین بود که باعث شکستگی پای جورجینیو واینالدوم شد.

* رؤسای نقل و انتقالات منچستریونایتد همچنان متقاعد شده‌اند که فرنکی دی یونگ هنوز هم می‌تواند قبل از بسته شدن پنجره تابستانی به خریدی برای باشگاه اولدترافورد تبدیل شود.

اتلتیک:

* ناتینگهام فارست در حال مذاکره با تاتنهام برای جذب سرجیو رگیلون، مدافع چپ این تیم است.

دیلی اکسپرس:

* چلسی می‌تواند شلوغ‌ترین باشگاه در روزهای پایانی پنجره تابستانی باشد، چراکه احتمال اضافه شدن چندین بازیکن همراه با خرو و هشت بازیکن از استمفوردبریج، وجود دارد.

* گزارش شده است که آژاکس از اریک تن هاخ، سرمربی سابق، به خاطر ادامه علاقه به جذب آنتونی ناراحت است، درحالی‌که تنها چند روز به پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

دیلی استار:

* پائولو فیوچر، ستاره سابق وستهام و بازیکن تیم ملی پرتغال پس از گزارش‌هایی مبنی بر سکته قلبی در مراسم خاکسپاری مادرش در بیمارستان رو به بهبودی است.

روزنامه گاردین:

* کشور آفریقایی "بنین" نام مستعار بین‌المللی خود یعنی «سنجاب‌ها» را کنار گذاشته است و پس از انتقاداتی که نام قبلی‌شان باعث شد تیم ملی قبلی آنها احساس بی‌اهمیتی کند، اکنون به عنوان «یوزپلنگ» شناخته می‌شود.

دیلی رکورد:

* به نظر می‌رسد که تبعید کریستوفر ژولین در سلتیک به پایان می‌رسد، زیرا گزارش‌هایی مبنی بر اینکه او در آستانه انتقال به باشگاه مون پلیه فرانسه در آستانه انجام آزمایشات پزشکی قرار دارد.

سان اسکاتلند:

* سلتیک و رنجرز درگیر یک جنگ نقل و انتقالات هستند زیرا هر دو شاهد رد شدن پیشنهادات برای جذب کامرون بروس، نوجوان کوئینز پارک، که به عنوان یکی از استعدادهای درخشان اسکاتلند شناخته می‌شود، بودند.

کد خبر 598906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.