ایجاد کتاب‌فروشی از اولویت‌های مدیریت شهری همدان

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: ایجاد کتاب‌فروشی در سطح شهر باید جزو اولویت‌های فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اکبر کاووسی امید امروز_ یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در حوزه فرهنگی باید اولویت‌ها تدوین شده و بر اساس آنها عمل شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در بودجه سال ۱۴۰۱ ایجاد کتابفروشی‌ها در سطح شهر مصوب شده است با اجرای این مصوبه می‌توان از شورای ششم اقدام ارزشمندی برای نسل‌های آینده به یادگار گذاشت.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، ادامه داد: ایجاد کتاب‌فروشی‌ها در سطح شهر باید جزو اولویت‌های فرهنگی لحاظ شود و شهرداری به صورت مستمر گزارش فرایند انجام این مصوبه را به شورای اسلامی شهر ارائه دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با اشاره اجلاس "همدان مرکز جهانی طب سینوی"، گفت: توجه به طب سینوی نباید تنها در حد یک اجلاس و جشنواره باشد، بلکه برگزاری این جشنواره باید نقطه شروع توجه به این مبحث قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای موفقیت ورزش همگانی باید در هر محله یک نفر مسئول ورزش محلات باشد، تصریح کرد: شهرداری مبالغ هنگفتی را برای ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی هزینه کرده است، اما باید حفظ و نگهداری این چمن‌ها را نیز مد نظر قرار داد که در این راستا می‌توان با از ظرفیت مسئولان ورزش محلات در حفظ و نگهداری این زمین‌ها استفاده کرد.

کد خبر 598408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.