«جمهوری» میزبان اتوبوس‌های برقی

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با اشاره به توسعه حمل‌ونقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مجتبی شفیعی در مراسم افتتاح پایانه قطارهای شهری در اکباتان، اظهار کرد: پایانه اکباتان نقش بسزایی در تأمین و نگهداری قطارهای مترو ایفا می‌کند و می‌توان در شرایط اضطرار برای اعزام و تخلیه قطارها از آن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه، جمع‌آوری کارگاه احداث پایانه اکباتان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد، افزود: همزمان عملیات تجهیز و ساخت پلازا به جای آن و بر روی سطح پایانه آغاز می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه ایران از نظر احداث تونل و ایستگاه‌های مترو خودکفا است، گفت: با وجود تمام مشکلات اقتصادی، متروی تهران در بین شهرهای دنیا از نظر طول و ایستگاه رتبه بیستم را دارد.

وی با اشاره به توسعه حمل‌ونقل عمومی همزمان با بازگشایی مدارس ادامه داد: باید ظرفیت‌های حمل‌ونقل عمومی پیش از بازگشایی مدارس افزایش پیدا کند که به‌طور جدی روی این مسئله تمرکز کردیم و برنامه‌ریزی‌هایی را در حوزه اتوبوسرانی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار تهران ۲۲۰ میلیارد تومان نقدینگی برای اورهال ۵۵۰ اتوبوس تزریق شده است، گفت: برای نخستین بار ۵۰ دستگاه اتوبوس برقی به تدریج وارد خط اتوبوس جمهوری-بهارستان می‌شود.

کد خبر 598109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.