بیشترین آمار تخلفات شهری در شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه سدمعبر، بیشترین آمار تخلفات شهری را دارد، گفت: لازم است در این خصوص تذکرات لازم به اصناف داده و جلسات متعددی با اتحادیه‌های مربوطه برگزار شود تا بتوان با استفاده از توان کسبه، نسبت‌به رفع سدمعبر در پیاده‌روها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در جلسه‌ای با کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری با بیان اینکه آموزش یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی انسان است، اظهار کرد: کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری ارتباط نزدیکی با شهروندان دارند و طبق وظیفه قانونی باید با تخلفات شهری برخورد کنند.

وی افزود: در مرحله نخست پیشگیری انجام شده و در صورت توجه نکردن به تذکر و اخطار مأموران نسبت به رفع سد معبر اقدام می‌شود. این مهم نیازمند آموزش مستمر و هماهنگ است.

سرپرست شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد، آموزش کارکنان جهت آشنایی با قوانین قضائی است تا مأموران بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

نجفی با بیان اینکه سد معبر بیشترین آمار تخلفات شهری است، تصریح کرد: لازم است در این خصوص تذکرات لازم به اصناف داده و جلسات متعددی با اتحادیه‌های مربوطه برگزار شود تا با استفاده از توان کسبه، بتوان نسبت به رفع سدمعبر در پیاده‌روها اقدام کرد تا مزاحمتی برای شهروندان نداشته باشد.

وی تاکید کرد: شهرداری در راستای کاهش تخلفات شهری برنامه‌ریزی منسجمی کرده است که امیدواریم با همکاری شهروندان، اصناف و دیگر دستگاه‌ها بتوانیم به شهری عاری از تخلفات شهری دست پیدا کنیم.

در این جلسه مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز بنای فاقد پروانه، تخلف اضافه بنا در منطقه مسکونی و تجاری، احداث نکردن پارکینگ، تجاوز به معابر شهر و رعایت نکردن اصول فنی، احداث ساختمان مغایر با کاربری، تخلف تراکم ساختمانی، مستحکم نبودن بنا و احداث بنا خلاف ضابطه به صورت پیشروی طولی را از جمله مصادیق تخلفات ساختمانی برشمرد و تاکید کرد: در تلاش هستیم بتوانیم با تشدید نظارت‌ها، تخلفات شهری را کاهش دهیم.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی، سرپرست شهرداری، حراست و جمعی از مدیران شهرداری با کارکنان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد خبر 595974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.