مهاجم اسبق بوخوم پرسپولیسی می‌شود؟ +عکس

یورگن لوکادیا مهاجم سابق تیم‌های برایتون انگلیس و بوخوم آلمان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران به‌طور جدی خواهان جذب یک مهاجم شش‌دانگ برای تقویت خط تهاجمی تیمش در فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر است؛ در همین راستا یورگن لوکادیا مهاجم هلندی اسبق تیم‌های برایتون انگلیس و بوخوم آلمان از سوی مدیران پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی معرفی شده است.

گفته می‌شود لوکادیا موافقت خود را برای حضور در ایران اعلام کرده و انتقال وی به تأیید گل‌محمدی و توافق بر سر قرارداد و خواسته‌ها بستگی دارد.

یورگن لوکادیا مهاجم ۲۸ ساله هلندی، از آیندهووون فوتبال حرفه‌ای خود را دنبال کرده و در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ در ۱۲۷ بازی برای این تیم ۴۵ گل به‌ثمر رسانده است.

لوکادیا همچنین در تیم‌های برایتون انگلیس، سینسیناتی آمریکا و هوفنهایم و بوخوم آلمان نیز توپ زده است؛ برای برایتون در ۳۵ بازی، ۳ گل زده و یک پاس‌گل به‌ثبت رسانده؛ در هوفنهایم ۱۱ بازی و ۴ گل برجای گذاشته و دو مقطع در سینسیناتی ۲۷ بار به‌میدان رفته و فقط ۳ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

مهاجم ۱۸۶ سانتی‌متری هلندی، فصل گذشته نیز پیراهن بوخوم را در بوندس‌لیگای آلمان بر تن کرد و در ۱۱ بازی موفق به زدن ۲ گل و ثبت یک پاس‌گل شد؛ جالب اینجاست که هر دو گل لوکادیا به بایرن‌مونیخ و دورتمند بوده است.

لوکادیا چند روز گذشته با انتشار عکسی معنادار از ایران شایعات حضورش در پرسپولیس را قوت بخشید.

مهاجم اسبق بوخوم پرسپولیسی می‌شود؟ +عکس

وی همچنین امروز با انتشار یک استوری که به‌نظر می‌رسید در هواپیما قرار دارد نشان داد ممکن است در حال سفر به تهران باشد تا با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

مهاجم اسبق بوخوم پرسپولیسی می‌شود؟ +عکس

باید دید مهاجم هلندی اسبق تیم‌های آیندهوون و برایتون که ۳۰ ژوئن قراردادش با بوخوم آلمان به اتمام رسید و هم‌اکنون بازیکن آزاد به‌حساب می‌آید، پیراهن پرسپولیس را در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ بر تن خواهد کرد یا خیر؛ ارزش فعلی لوکادیا ۲ میلیون دلار تعیین شده و رقم قرارداد وی با پرسپولیس می‌تواند جالب‌توجه باشد.

کد خبر 593596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.