برگزاری نخستین جشنواره ورزش محلات استان در شهر قیدار

شهردار قیدار گفت: نخستین جشنواره ورزش محلات استان با میزبانی شهرداری قیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سیدمصطفی موسوی، اظهار کرد: نخستین جشنواره ورزش محلات قیدار در پنج رشته ورزشی شامل مسابقات فوتسال، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی همراه با طناب کشی، بدمینتون و دارت در دو بخش آقایان و بانوان و رده‌های سنی مختلف برگزار شد و در پایان مسابقات از تیم‌ها و نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

شهردار قیدار با تشریح نحوه اجرای این مسابقات افزود: این جشنواره به صورت محلی و در قالب مسابقات تیمی و انفرادی برگزار شد و ساکنین محلات مختلف سطح شهر می‌توانستند با هم محله‌ای‌های خود وارد این رقابت‌ها شوند.

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش حس تعلق شهروندان به محل سکونت خود، ایجاد همدلی در میان محلات شهر، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ایجاد نشاط و سرگرمی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعاملات اجتماعی شهروندان در حس تعلق به محله گفت: حلقه مفقوده محلات امروزی شهرها، عدم ارتباط و تعامل ساکنین آن با یکدیگر هست و مدیریت شهری برای احیای این امر اهتمام دارد.

موسوی ورزش محلات را یکی از راهکارهای ایجاد حس تعلق در محلات دانست و گفت: ورزش محلات با ایجاد نشاط و سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت می‌تواند نقش بسزایی را در کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز ایفا کند.

کد خبر 593238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.