۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
حیایی رئیس شورای شهر لوندویل شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل گفت: شهرام حیایی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر لوندویل انتخاب شد.

سینا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: انتخابات اعضای هیئت رئیسه ششمین دوره شورای اسلامی شهر لوندویل برای دومین سال فعالیت، روز گذشته با برگزاری انتخابات مشخص شدند.

وی افزود: در این دوره از انتخابات هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر لوندویل شهرام حیایی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر فرهاد زرعی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر، داریوش کرم‌زاده خزانه‌دار شورای ششم، مهرداد غنی‌پوری، منشی شورای اسلامی شهر و سینا عسگرپور به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهر انتخاب شدند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لوندویل با بیان اینکه در یک سال نخست فعالیت شورای اسلامی شهر همدلی، همکاری و تعامل بسیار بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بوده است، تصریح کرد: شهروندان در شرایط اقتصادی و مالی نامناسب، تمایلی به ساخت و ساز ندارند، به همین دلیل شهرداری لوندویل در یک سال اخیر، به لحاظ مالی وضعیت خوبی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: طرح کاداستر، تجهیز فرهنگ‌سرای شهرداری، آسفالت ۹ هزار متر مربع از معابر شهری و مناسب‌سازی معابر شهری برای جانبازان و معلولان از مهم‌ترین طرح‌هایی بوده که در یک سال نخست دوره ششم شورای اسلامی شهر، در لوندویل اجرا شده است.

به گزارش ایمنا، شهر لوندویل با ۱۱ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان آستارا در غرب استان گیلان قرار دارد و شورای اسلامی شهر آن دارای پنج عضو اصلی است.

کد خبر 592939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.