تکمیل پروژه سالن کشتی مشکین‌دشت با کمبود بودجه مواجه است

رئیس شورای اسلامی مشکین‌دشت گفت: شهرداری مشکین دشت وقتی درآمدی ندارد پروژه‌ای هم نمی‌تواند برای شهر آغاز کند؛ پروژه‌های نیمه کاره شهر هنوز تکمیل نشده است؛ سالن کشتی مشکین دشت قرار بود افتتاح شود که با کمبود بودجه مواجه شد.

به گزارش ایمنا، احمد کریمی‌پور اظهار کرد: تمام دغدغه‌مان این است که شهرداری مشکین دشت در شرایط فعلی سرپا بماند و بتواند حقوق کارکنان و هزینه‌های جاری را تأمین کند؛ اگر مشکل املاک قولنامه‌ای رفع نشود شهرداری این شهر به لحاظ مالی تا پایان سال جاری دوام نخواهد آورد.

وی ادامه داد: شهرداری مشکین دشت وقتی درآمدی ندارد پروژه‌ای هم نمی‌تواند برای شهر آغاز کند؛ پروژه‌های نیمه‌ کاره هنوز تکمیل نشده است؛ سالن کشتی مشکین دشت قرار بود افتتاح شود که با کمبود بودجه مواجه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت بیان اینکه تنها سالن کشتی اختصاصی استان البرز در مشکین دشت در حال اجرا است، گفت: شهرداری مشکین دشت با تمام توان سعی می‌کند که این پروژه در حال احداث را به اتمام برساند که تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: برخی از پروژه‌ها نیازمند اختصاص بودجه است و سرپوشیده کردن کانال آب شهرک بعثت و کریم‌آباد از پروژه‌های مهم بوده که باید اجرایی شود؛ این کانال سه نقطه حادثه‌خیز دارد، اما هنوز موفق نشدیم از آب منطقه‌ای تهران مجوز برای سرپوشیده کردن بگیریم.

به گزارش ایمنا، شهر ۸۰ هزار نفری مشکین دشت از توابع شهرستان فردیس در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 592591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.