تلاش شبانه‌روزی برای پاکیزگی قدس

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس با اشاره به اجرای عملیات جهادی و گسترده نظافت و پاکسازی محلات در مناطق سه‌گانه، گفت: حوزه خدمات شهری از جمله واحدهای پرکاری است که به طور شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل در سطح شهر حضور دارد و اقدام به نظافت معابر و فضاهای شهری می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قدس، جمال عزیزی اظهار کرد: کارکنان معاونت خدمات شهری همه‌روزه به صورت شبانه‌روزی اقدام به رفت و روب معابر، جمع‌آوری زباله، شست‌وشو و لایروبی انهار و کانال‌های فاضلاب، طعمه‌گذاری برای امحای حیوانات موذی، پاکسازی و نخاله‌برداری اراضی با استفاده از تجهیزات لجستیکی سازمان مدیریت پسماند شهرداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه حفظ نظافت شهری به‌ویژه در ایام گرم سال از اهمیت دوچندانی برخوردار است، افزود: پاکبان‌های خدمات شهری، به صورت اکیپ‌های چند نفره نظافت را در اقصی نقاط شهر به صورت مداوم انجام می‌دهند و اقدام به پاکسازی و نظافت محلات می‌کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری قدس بر نقش شهروندان در حفظ نظافت و پاکیزگی شهر تاکید و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر همواره نیروهای خدوم خود را در حفظ بهداشت شهری یاری کنند.

کد خبر 591694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.