مدیر هتل آسمان شیراز جوسازی نکند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدیر هتل آسمان دست از جوسازی و تهیه ریپورتاژ خبری بردارد و اعلام ایمنی هتل را به کارشناسان واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا هاجری، امروز یک‌شنبه دوم مردادماه _ در نطق پیش از دستور خود اظهار کرد: حادثه تلخ و ناگوار سیل استهبان فارس و جان باختن ۲۲ نفر از هم استانی‌ها تازیانه‌های غم و اندوه و مصیبت را بر پیکرمان فرود آورده است، امروز روز عزای عمومی فارس است، رحمت و مغفرت الهی را برای جان باختگان و صبر جمیل و را برای بازماندگان از خداوند متعال خواستاریم و خود را در غم مصیبت وارده شریک دانسته و می‌دانیم.

وی ادامه داد: از صداوسیما در پوشش کامل و جامع ندادن برنامه‌های مردمی و خود جوش در محلات و مساجد گله مند هستیم و بهتر است بخشی از برنامه‌های صداوسیما را روی تلاش‌های محلات و مساجد شهر متمرکز کنند و فقط مراسم دولتی نباشد، پوشش خبری مراسم مردمی در محلات و مساجد باید اولویت اول کار صداوسیما باشد و اولویت آخر در نظر گرفته نشود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با همت شورا و شهرداری، کمیته محله و مسجد محوری شاخص‌ترین طرح فرهنگی، اجتماعی و ورزشی عدالت گرایانه شکل و تثبیت شده، کمک به اجرای بیش از ۶۷ طرح و برنامه در محلات و مساجد می‌تواند وضع موجود را در راستای شهر خدا محور ارتقا و تعالی بخشد.

وی افزود: با پیگیری کمیته و کمک و یاری کمیسیون فرهنگی و سازمان فرهنگی و تمام بسیجیان شهرداری در چهار ناحیه بسیج سپاه شیراز، تا پایان سال هر منطقه شهرداری ۱۰ یادواره شهدای محلات به عنوان آبروی محله و سبک زندگی اسلامی - ایرانی برگزار خواهد کرد.

هاجری گفت: از مدیر هتل آسمان تقاضا دارم دست از جوسازی و تهیه رپرتاژهای خبری در رسانه‌ها بردارند، همگی تابع قانون بوده و هستیم. بگذارند در جوی آرام کارشناسان در رابطه با ایمنی هتل آسمان اعلام نظر کنند.

وی تصریح کرد: در صورت تأیید ایمنی و رسیدگی به تخلفات، به اجرای قانون التزام عملی خواهیم داشت و از آن حمایت می‌کنیم. اما با جوسازی و غوغا سالاری به هیچ وجه نظری تحمیل نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: بررسی ایمنی ساختمان‌ها طبق ماده ۵۵ شهرداری‌ها، تکلیف شهرداری است و شهرداری از طریق کارشناسان متعهد در حال پیگیری و دریافت نظر کارشناسی آنها است

هاجری ادامه داد: بهتر است صبر پیشه کنید تا ایمنی ساختمان رسماً و قانوناً اعلام شود، شورا و شهرداری امنیت جانی و مالی شهروندان را با هیچ چیز معاوضه نخواهد کرد.

کد خبر 590580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.