شورای اسلامی استان پیگیر مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اصفهان است

سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به موقعیت استراتژیک این استان در حوزه کشاورزی و دامپروری، گفت: برای پیگیری مطالبات این قشر تأثیرگذار و مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان در حوزه کشاورزی، جلسه‌ای با حضور رئیس شورای اسلامی استان اصفهان و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

مهدی اسماعیلی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه خشکی زاینده‌رود آسیب فراوان و جدی به فلات مرکزی و مردم استان اصفهان به ویژه کشاورزان وارد می‌کند، اظهار کرد: طی سال‌های اخیر خشک شدن شریان حیاتی زاینده‌رود در بسیاری از شهرهای استان اصفهان مشکلات و چالش‌های بسیاری را به همراه داشته است، لذا به دنبال طرح موضوع مطالبات شهروندان شهرها و روستاهای استان و پیگیری مطالبات آنها هستیم تا بتوان مشکلات را رفع کرد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلات حوزه آب در استان اصفهان دارد، افزود: استان اصفهان از دیرباز یکی از قطب‌های کشاورزی کشور بوده که امروز با مشکلات متعددی مواجه است.

سخنگوی شورای اسلامی استان اصفهان با اشاره به موقعیت استراتژیک استان اصفهان در حوزه کشاورزی و دامپروری، تصریح کرد: برای پیگیری مطالبات این قشر تأثیرگذار و مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان در حوزه کشاورزی، جلسه‌ای با حضور رئیس شورای اسلامی استان اصفهان و وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی نگاه مثبتی به توانمندی‌های فراوان استان اصفهان در حوزه کشاورزی دارد و برای پیگیری رفع مشکلات و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان اصفهان در حوزه کشاورزی قول مساعد داده است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری جهادی مطالبات و مسائل جاری استان اصفهان در حوزه‌های مختلف که از اولویت‌های بنیادین و سیاست‌های اصلی شورای اسلامی استان اصفهان در این دوره است، شاهد احقاق حقوق شهروندان و توسعه بیش از پیش این استان باشیم.

کد خبر 589521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.