رشد ۲۸۰ درصدی درآمد منطقه ۵ شهرداری کرج

معاون مالی و اقتصادی منطقه پنج شهرداری کرج از رشد ۲۸۰ درصدی درآمد این منطقه در سه ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

مرتضی دهقانی‌سانیج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به رشد درآمدهای منطقه پنج شهرداری کرج در سه ماهه اول سال جاری به میزان ۲۸۰ درصد، اظهار کرد: به‌رغم رکود حاکم بر ساخت‌وسازهای شهری و نوسانات اقتصادی موجود، با به‌کارگیری تمام توان کاری و اجرایی و با تلاش مضاعف کارکنان خود موفق شد میزان درآمد را در بازه زمانی، ابتدای سال جاری تا تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به میزان ۲۸۰ درصد افزایش دهد.

وی افزود: در حال حاضر تمام پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰، تعیین تکلیف شده است و پرونده بدهکار در مجموعه وجود ندارد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه پنج شهرداری کرج دریافت عوارض نوسازی و صنفی را از منابع درآمدی پایدار شهرداری‌ها برشمرد و تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری حدود ۲۴۰۰ فقره فیش عوارض صنفی در سطح منطقه توزیع شد که با پیگیری‌های متعدد، حدود ۸۰۰ فقره فیش منجر به پرداخت و درآمدی حدود ۱۱.۵ میلیارد ریال در حساب شهرداری کارسازی شده است.

وی با بیان اینکه میزان درآمد مکتسبه از فیش‌های نوسازی در سه ماهه اول سال جاری حدود ۲۱ میلیارد تومان بوده است، گفت: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

دهقانی از صدور سند مالی دائم عمرانی و جاری در فصل بهار به تعداد ۳۵۵۰ فقره نام برد و ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۱۷۷۰ فقره سند مالی صادر شده بود که در مقایسه این تعداد نیز صدور سندهای مالی حدود دو برابر شده است.

وی با اشاره به رشد چشمگیر درآمدی و مالی منطقه پنج شهرداری، افزود: سال گذشته منطقه پنج در جذب عوارض کسب و پیشه (صنفی) بین دیگر مناطق ده‌گانه شهرداری کرج رتبه اول را کسب کرد.

کد خبر 589509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.