"دو برابر انرژی" پویش خیرخواهانه نوجوانان در اصفهان

دبیر پویش مردمی دو برابر انرژی گفت: برای خوشحالی و نشاط کودکان و نوجوانان، جشن‌های فرهنگی متنوع و مختلفی با کمک اعضای پویش برگزار کرده‌ و در برنامه داریم.

محمد احمدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره این پویش فعال در دهه ولایت و عید غدیر، اظهار کرد : در این پویش هرکسی با توجه به توانایی‌های خاص خود برای مردم قدمی برمی دارد. اولین اقدام کمک کردن با خدمات فرهنگی، پزشکی، اجتماعی، علمی و روانشناسی در مناطق کم برخوردار غرب اصفهان بود.
به گفته وی، در این مناطق انواع اتاق‌های فرهنگی از جمله اتاق سینما، کتاب، بازی‌های فکری و اتاق حال خوب که روانشناسانی از اصفهان برای پیگیری مشکلات روحی افراد در آن فعالیت دارند حضور می‌یابند. همچنین محوریت اصلی این پویش شناسایی و پیگیری استعدادها و مشکلات خانوارها در آن مناطق است.
دبیرپویش دوبرابر انرژی خاطر نشان کرد: این پویش مردم نهاد به صورت خدمات لحظه‌ای انجام نمی‌شود بلکه به صورت مستمر ادامه پیدا کرده و هرماه تعدادی از روانشناسان، مربیان و اعضای فرهنگی در آن مناطق کارگاه‌هایی راه‌اندازی کرده و پیگیری‌های لازم خدمتی را انجام می‌دهند.
به گفته احمدی، یکی از محوریت های این پویش توزیع اقلام جمع آوری شده توسط نوجوانان است که شامل کتاب‌ها، بازی‌های فکری ،اسباب بازی و دوچرخه شده و بین کودکان آن مناطق توزیع می‌شود.
این فعال فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد : قرار بر این است که برای خوشحالی ساکنان و کودکان و نوجوانان جشن های فرهنگی متنوع و مختلفی با کمک اعضای پویش برگزار شود.
وی در رابطه با نحوه کار و فعالیت این حرکت مردمی تصریح کرد: ۴۰ نفر نوجوانانی طی یک هفته یک کارورزی خیرخواهانه را یاد می‌گیرند و می‌توانند آن را در سایر کارهای خیر و عام المنفعه استفاده کنند و همچنین پیگیر شناسایی استعدادهای آن مناطق باشند.

کد خبر 589019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.