حسین‌زاده در دوراهی تهران-بلژیک!

امیرحسین حسین‌زاده با وجود نزدیک‌شدن به باشگاه شارلوای بلژیک، هنوز برای ماندن در استقلال یا لژیونرشدن، به نتیجه‌ای نرسیده است و مشکلاتی پیش‌ روی او قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین حسین‌زاده از مدتی پیش با باشگاه شارلوای بلژیک به توافق نهایی رسید. ماجرا از این قرار است که جدایی حسین‌زاده از استقلال قطعی است اما چون هنوز باشگاه شارلوا پول رضایت‌نامه این بازیکن را به حساب باشگاه استقلال واریز نکرده است، او طبق قراردادش در تمرین استقلال شرکت می‌کند تا با جریمه روبه‌رو نشود. گفتنی است حسین‌زاده ظرف روزهای آینده برای عقد قرارداد با باشگاه شارلوا راهی بلژیک خواهد شد.

البته قرار بود که باشگاه بلژیکی مبلغ لازم یعنی ۲۵۰ هزار دلار برای انتقال حسین‌زاده را به حساب باشگاه استقلال واریز کند. اما شارلوا در جدیدترین خواسته خود اعلام کرده که حسین‌زاده باید خودش مبلغ رضایت‌نامه را پرداخت کند و به‌همین دلیل این انتقال هنوز قطعی نشده است.

در این بین سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان به امیرحسین حسین‌زاده توصیه کرده در سال جام‌جهانی از استقلال جدا نشود و در این صورت شرایط بهتری فصل آینده انتظار او را می‌کشد.

از استقلال خبر می‌رسد به‌دلیل خواسته باشگاه شارلوا برای پرداخت مبلغ رضایت‌نامه و توصیه ساپینتو در حفظ بازیکن جوان آبی‌ها، احتمال اینکه حسین زاده برای ماندن در جمع آبی‌پوشان متقاعد شده باشد وجود دارد و ممکن است این بازیکن جوان و ملی‌پوش که از او به‌عنوان شانس پدیده‌شدن در جام‌جهانی هم یاد می‌شود فصل جدید را هم با استقلال ادامه دهد.

کد خبر 588628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.