رفع موانع و مشکلات تولید در دهاقان با جدیت دنبال شود

استاندار اصفهان گفت: مجموعه مدیریت و شورای تامین شهرستان‌ها موظف به برخورد با هر کسی هستند که در روند جهاد اقتصادی خارج از قوانین، خللی ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی صبح امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم تیرماه_ در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان دهاقان حضور پیدا کرد و با مشورت گرفتن از نظرات کارشناسان و مدیران دستگاه‌های دولتی استان به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات شهرستان پرداخت.
استاندار اصفهان در این جلسه درباره شهرک صنعتی خصوصی کاویان و تمدید استعلامات اظهار کرد: در خصوص این شهرک صنعتی همه مسئولان و مدیران باید پشتیبانی و حمایت‌های لازم را برای تمدید مجوزها انجام دهند. مشکلات و عرصه‌های سرمایه‌گذاری باید از سوی فرمانداری شهرستان رصد و احصا شود و اقدامات برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری‌های جدید صورت گیرد.
مرتضوی ادامه داد: امیدواریم با مجموعه اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک، یکی از شهرک‌های صنعتی نمونه ایجاد و مدیریت شده توسط بخش خصوصی که کارآمد نیز است را شاهد باشیم. در این راستا مجموعه مدیریت شهرستان و شورای تأمین شهرستان موظف هستند با هرکسی در هر جایگاهی که خارج از قوانین و ضوابط مانع‌تراشی می‌کند، قاطعانه برخورد کنند.
وی تاکید کرد: حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان تضمین کننده افزایش سرمایه‌گذاری و باز شدن راه برای سایرین در این عرصه است، لذا با کوچک‌ترین مواردی که در روند جهاد اقتصادی، اشتغالزایی و سرمایه‌گذاری خللی وارد می‌کند، باید مبارزه شود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: امروز سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب، مجموعه دولت جمهوری اسلامی، قوه قضائیه، قوه مقننه و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس، اشتغالزایی، سرمایه‌گذاری و تسریع حرکت‌های اقتصادی است، برهمین اساس لازم است مسئولان شهرستان پای کار بیایند و پیگیر رفع موانع تولید باشند.
استاندار اصفهان درباره مشکل دیگر شهرستان دهاقان در خصوص واگذاری زمین و توسعه شهرک صنعتی این شهر افزود: با افرادی که در شهرک‌های صنعتی، زمین گرفته‌اند و در اصطلاح آن را فریز کرده‌اند و فعالیت جدی صنعتی نمی‌کنند، باید برخورد شود.
مرتضوی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که در مسیر توسعه شهرک‌های صنعتی، هرچه زمین بیشتر توسعه داده شده، کمکی به استقرار بیشتر صنعت نشده است، مگر آن‌که بر اهلیت کسانی که برای کار مستقر می‌شوند تمرکز و دقت نظر شود.
کد خبر 588140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.