مدیریت شهری عزم جدی برای رفع مشکلات دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری به منظور تأمین رفاه شهروندان عزم جدی برای رفع مشکلات دارد، اما نکته قابل تأمل ضرورت حمایت دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این مسیر از شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز _چهارشنبه، بیست‌ودوم تیرماه_ در جلسه بررسی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری اصفهان که در محل پروژه پارکینگ خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: روند اجرای پروژه رینگ حفاظتی شهر کند شده و مربوط به آزادسازی پلاک‌ها، اراضی و املاک در طول مسیر پروژه است.

وی ادامه داد: برای تسریع در اجرای این پروژه و آزادسازی پلاک‌های این مسیر می‌طلبد حوزه مالی و اقتصادی شهرداری جدی‌تر و قوی‌تر ورود کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به روند اجرایی پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید، تصریح کرد: اجرای این پروژه از برنامه زمان‌بندی عقب است، در این راستا در جلسه امروز با توجه به حساسیت این نقطه در مرکزیت شهر و حجم ترافیکی، تأکید بسیاری بر تکمیل و بهره‌برداری سریع آن شد.

وی خاطرنشان کرد: برای بررسی دقیق‌تر، ارائه راهکارهای عملیاتی جهت رفع موانع پیشرفت و تأمین نیازهای مالی دو پروژه رینگ حفاظتی و پارکینگ زیرسطحی توحید جلسه‌ای به‌صورت ویژه با شهردار و معاونان مربوطه برگزار خواهد شد.

نورصالحی اضافه کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در شرایط فعلی با توجه به افزایش هزینه‌ها، قیمت‌های مصالح و نجومی شدن قیمت املاک و اراضی کار بسیار سختی است و علی‌رغم تلاش تمام حوزه‌های شهرداری، اجرای طرح کمی با کندی پیش می‌رود.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری به منظور تأمین رفاه شهروندان عزم جدی برای رفع مشکلات شهری دارد، اما نکته قابل تأمل، ضرورت حمایت دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در این مسیر به شهرداری است، به‌عنوان مثال در پروژه حلقه حفاظتی شهر موارد متعددی وجود دارد که به همراهی مجموعه‌هایی همچون استانداری، کمیسیون ماده ۵ نیاز داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری به‌تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را رفع کند و اگر دستگاه‌های دیگر مانند استانداری، مسکن و شهرسازی و کارگروه‌های مرتبط با تعیین کاربری به میدان نیایند و حمایت نکنند، کار به سختی و کُندی پیش خواهد رفت.

وی اظهار کرد: امیدوارم با همدلی و همراهی سایر دستگاه‌ها روند تکمیل پروژه‌های شاخص عمرانی شهر تسریع شود.

کد خبر 587889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.