تدوین نظام‌نامه مدیریت محلات پایتخت

رئیس کمیته مشارکت شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارکنان سرای محلات و شهروندانی که قصد مشارکت دارند، می‌توانند با نگاه مثبتی به مصوبه شورای اسلامی شهر در خصوص نظام‌نامه محله‌ها نکات لازم را مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید احمد علوی امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم تیرماه _ در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تصویب کلیات طرح نظام‌نامه مدیریت محله‌ها در جلسه گذشته شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: امروز جزئیات این طرح در صحن بررسی و به تصویب اعضای شورای ششم رسید.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر از زمان آغاز به کار خود با دو نکته مشارکتی در محلات مواجه بود، یکی از این مباحث موضوع شورایاری‌ها بود که با رأی دیوان با مشکلات روبه‌رو شده است و دیگری بحث ساماندهی مدیریت محله و سرای محلات بود.

رئیس کمیته مشارکت‌های شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز بعد از هشت ماه کار کارشناسی، موضوع ساماندهی مدیریت محله و سرای محلات مصوب شد و به نظرم طی سه ماه باید دستورالعمل‌های اجرایی این مصوبه را آماده کنیم.

وی اضافه کرد: کارکنان سرای محلات و شهروندانی که قصد مشارکت دارند، امروز می‌توانند نگاه مثبتی به این مصوبه شورای اسلامی شهر داشته باشند.

کد خبر 587702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.