پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی در سنندج

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به رانندگان تاکسی پرداخت می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حمید خضری اظهار کرد: سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری به منظور حمایت از رانندگان به عنوان یکی از اقشار زحمت‌کش جامعه، رایزنی‌های لازم را برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با بانک رسالت انجام داده است.

وی از پرداخت تسهیلات چهار درصدی تا سقف صد میلیون تومان به رانندگان تاکسی خبر داد و افزود: ۵۰ میلیون تومان تسهیلات خرید لوازم خودرو و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات خرید لوازم خانگی به رانندگان تاکسی در سنندج پرداخت می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کردستان و در شهر سنندج اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: رانندگان بدون داشتن هیچ سپرده‌ای و تنها با معرفی‌نامه از سوی سازمان می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

خضری اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سازمان نسبت به دریافت معرفی‌نامه برای مراجعه به بانک رسالت اقدام کنند.

وی داشتن یک ضامن دیگر را شرط دریافت این تسهیلات ارزان قیمت عنوان کرد و ادامه داد: بانک رسالت سقفی برای تعداد معرفی‌شدگان به ما اعلام نکرده است و براساس آمار موجود ۳۱۲۲ نفر از رانندگان تاکسی در شهر سنندج مشمول این طرح هستند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج تصریح کرد: افراد متقاضی خرید لوازم یدکی از طریق بانک رسالت به شرکت ایران خودرو و برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه‌های طرف قرارداد معرفی می‌شوند.

کد خبر 587666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.