۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
عکس خاص شهید حججی

یک کاربر فضای مجازی به مناسبت سالگرد ولادت شهید محسن حججی به ماجرای عکسی از این شهید اشاره کرد که برایش همیشه تازگی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک کاربر فضای مجازی به مناسبت سالگرد ولادت شهید محسن حججی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «یادگاری از طرف همسر شهید بود، سرش می‌ترسیدم! گذاشتمش جای امن! لای سررسید که مبادا خشی بهش بیفتد، می‌خواستم همیشه تازه بماند.

چند صباحی گذشت.

با خودم گفتم چه فایده! عکس شهید باشد، ولی دور از نظر!

گذاشتمش جایی که مدام چشم تو چشم شویم. چند وقتی هم جا خوش کرد. پشت شیشه ماشین، با سربلند کلنا عباسک یا زینب.

هنوز هم هربار نگاهم به این عکس می‌افتد، برایم تازگی دارد! نگاه، لبخند، استایل، حال و هوای پاییز و حتی پیراهن عزاداری محرمش. همه حرف دارند، واژه واژه به جان دارد این عکس.

بعد از پنج سال هنوز که هنوز است این عکس برایم تازگی دارد.

همین که پاییز دلگیر نیست، یعنی حرف ندارد.

پ ن!: عکس بهانه بود که شما چشم تو چشم بشید با شهید. نگاهش کنید و ذوق کنید از این همه زرنگی و هنری که شهید توی عکس جا داده. نگاهش کنید و یکم اختلاط کنید تا سر کیف بشید. بعدم بگید یک، دو، سه… تولد، تولد، تولدت مبارک… مبارک، تولدت مبارک.

پ ن ۲: کادو یادتون نره، دوست داشتین سلامی به اباعبدالله‌الحسین (ع) هدیه به شهید. یا نه! اصلاً سه سوره توحید باشه، کادوی لاکچری‌طور فاز بالای هزار و چهارصد و یکی!

قطعاً وقتی کادوی تولد، ثواب قرائت کل قرآن باشه. شهیدم جبران می‌کنه براتون. مثلاً یک تکه کیک بهشتی به همراه آب انار در کنار چشمه‌ای به نام تسنیم. همین‌جوری که داری می‌نوشی آقایی یک پارچه نور از کنارت رد بهش و بگه گوارای وجودت.»

عکس خاص شهید حججی

به گزارش ایمنا، شهید محسن حججی در بیست‌ویکمین روز تیرماه سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد به دنیا آمد. او از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید. داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است.

شهید حججی دهمین عضو از لشکر زرهی ۸ نجف اشرف بود که طی جنگ در خاک سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 587553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.