اجرای عملیات ترافیکی در خیابان بهشت

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از اجرای عملیات ترافیکی خیابان بهشت با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: این اقدامات با هدف ایجاد امنیت و نظم شهری در عبورومرور وسایل نقلیه و حفظ سلامتی شهروندان انجام می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای تکمیل پروژه خیابان بهشت، اجرای عملیات ترافیکی و هشداردهنده با هدف ایجاد امنیت و نظم شهری در عبورومرور وسایل نقلیه، حفظ سلامتی و آرامش شهروندان با اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه خط‌کشی طولی در ارتقای سطح ایمنی، کاهش و جلوگیری از تصادفات، روان‌سازی، ایجاد نظم ترافیکی و افزایش دید در شب تأثیر بسزایی دارد، افزود: در عملیات پایانی خیابان بهشت سه هزار متر خط‌کشی طولی صورت گرفته است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: استفاده از انواع خط‌کشی عابر پیاده متضمن سلامتی و امنیت عابران پیاده‌ای است که قصد عبور از خیابان را دارند و در همین راستا ۲۰۰ متر خط‌کشی گذرگاه‌های عابرپیاده در این خیابان نیز اجرایی شد.

وی اضافه کرد: با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و نظم شهری در عبورومرور وسایل نقلیه و آرامش شهروندان اجرای چراغ چشمک‌زن با پایه‌های معلق در گذرگاه‌های عابر پیاده پرتردد و اصلاح چراغ‌گذاری چهارراه آتشگاه و بهشت در حال انجام است.

قاضی‌عسگر تصریح کرد: با در نظر گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده و به‌منظور حفظ ایمنی و کاهش تصادفات، اداره حمل‌ونقل ترافیک منطقه ۹ برای نصب سرعت‌گیر، گل‌میخ‌های ترافیکی، بولارد و موانع فلزی در خیابان بهشت اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: نصب تابلو و علائم ترافیکی، موانع فلزی در پیاده‌روها و علائم مسیر دوچرخه در خیابان بهشت نیز در دست اقدام است.

کد خبر 587530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.