مدیریت شهری کرج و آموزش‌وپرورش در مدارس محلات محروم زمین ورزشی احداث می‌کنند

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج از توافق صورت گرفته میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش استان البرز خبر داد.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به توافق صورت گرفته میان مدیریت شهری و آموزش و پرورش استان البرز، اظهار کرد: قرار است در مدارس واقع در محلات محروم زمین چمن مصنوعی ورزشی احداث می‌شود.

وی در ادامه افزود: شهرداری تلاش کند تا در کنار تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و انجام فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، با ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی به نیاز و خواسته‌های شهروندان در زمینه ایجاد اماکن مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ورزش نیز پاسخ دهد و زمینه را برای افزایش نشاط و شادابی آنان بخصوص کودکان و نوجوانان فراهم کند.

ایزدیار بر ضرورت راه اندازی و احداث زمین‌های چمن مصنوعی در محلات کم برخوردار از امکانات ورزشی تاکید و بیان کرد: توسعه ورزش در محلات منجر به افزایش نشاط و شادابی شهروندان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضاها و امکانات ورزشی در مدارس و محلات باید مورد توجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قرار بگیرد و این موضوع در برنامه‌های توسعه ورزش لحاظ شود.

کد خبر 586709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.