شهر بلژیکی برای محافظت از خانه به شما پول می‌دهد!

مقامات محلی شهر آلست بلژیک اعلام کردند برای ساکنان شهر که می‌خواهند از خانه خود در برابر سرقت محافظت کنند، حق بیمه در نظر گرفته‌اند که بخشی از هزینه‌ها را پوشش می‌دهد؛ این کمک مالی برای پوشش یک‌چهارم مبلغ خرید لوازم پیشگیری از سرقت برای خانه تا سقف ۱۵۰ یورو است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرداری آلست در بلژیک برای افزایش امنیت شهر و بهبود کیفیت زندگی برای شهروندان، کمک‌هزینه مالی برای خرید تجهیزات ایمنی خانه تدارک دیده است. مقامات خاطرنشان کرده‌اند که برای استفاده از بودجه، شرایطی وجود دارد که شامل موارد زیر است:

  • مکان: باید دسترسی فیزیکی به ملک از بیرون وجود داشته باشد که آن را در برابر سرقت آسیب‌پذیر می‌کند. همچنین، این معیار فقط برای دارایی‌های مستقر در شهر اعمال می‌شود.
  • نوع دستگاه: تجهیزات خریداری شده باید در جهت بهبود امنیت سازمانی و فیزیکی خانه باشد. سیستم‌های هشدار و دوربین‌های نظارتی تحت پوشش نیستند.
  • تنها مالک یا مستأجر ملک می‌توانند درخواست کمک‌هزینه داشته باشند.

کمک مالی تنها یکی از اقداماتی است که شهر ارائه می‌دهد. علاوه بر آن و به عنوان شرط دریافت، صاحبان خانه یا مستأجران باید با مشاور پیشگیری از سرقت پلیس محلی قرار ملاقات بگذارند. سپس او به وارسی ملک می‌پردازد و حساس‌ترین مناطق را نظیر قفلی که خیلی سبک و ساده است یا پنجره‌ای که به درستی بسته نمی‌شود، تجزیه‌وتحلیل می‌کند.

شهر بلژیکی برای محافظت از خانه به شما پول می‌دهد!

سپس بازرس در مورد اقدامات امنیتی اضافی که باید انجام شود توصیه می‌کند. بر اساس توصیه‌های مذکور، متقاضی می‌تواند نسبت به اجرای آن‌ها اقدام و تا سقف ۱۵ درصد هزینه‌ها را پس بگیرد.

پس از ایمن کردن خانه، مشاور ممکن است تصمیم بگیرد که بازرسی جدیدی انجام دهد و در مورد بهبودها مشورت کند. اگر مشاوران چراغ سبز نشان دهند، شهرداری اجازه پرداخت وجوه را می‌دهد.

کد خبر 585063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.