همکاری شهرداری با قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) برای اجرای ۶ پروژه

شهردار اراک از تسریع اجرای پروژه میدان امام حسین (ع) خبر داد و گفت: شهرداری با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌هایی همچون میدان مقاومت، میدان امام‌حسین (ع) و تقاطع‌های فرودگاه، فراهان و آرامستان، با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در حال همکاری است.

علیرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: در نشست مدیریت شهری با مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) آخرین وضعیت پروژه‌های شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: شهرداری اراک با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در اجرای شش پروژه از جمله میدان مقاومت، میدان امام حسین (ع)، میدان امام خمینی (ره)، تقاطع فرودگاه، تقاطع فراهان و تقاطع آرامستان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حال همکاری است.

شهردار اراک تصریح کرد: پس از بهره‌برداری از میدان مقاومت، در چند روز اخیر راستگرد پل شهید صیدی نیز با همکاری این شرکت به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر نیز اجرای دو پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل در پروژه میدان امام حسین (ع) رفع معارضان بود که در حال پیگیری است و پس از آن بلافاصله خاکبرداری پروژه انجام خواهد شد، ادامه داد: در حال حاضر جابه‌جایی شبکه برق در حال انجام است و مناقصه لازم برای رفع تعارض با شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت گاز نیز انجام شده است تا پس از عبور از این مرحله، پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود و در بازه زمانی مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کریمی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری مناسبی که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با مدیریت شهری اراک دارد، امیدواریم تمام پروژه‌ها در مهلت مقرر به سرانجام برسد تا گام‌های مؤثری در راستای رفاه حال شهروندان، ارائه خدمات مطلوب به آنها و همچنین کاهش ترافیک برداشته باشیم.

کد خبر 584886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.