تخصیص بیش از ۱۵۰۰ غرفه به دست‌فروشان در تهران

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران گفت: بالغ بر ۱۵۱۰ غرفه در ۲۳ هزار مترمربع زمین به دست‌فروشان در تهران اختصاص یافت.

به گزارش ایمنا، سعید بیگی با اشاره به بهره‌برداری از بازار خلازیر، اظهار کرد: بازار خلازیر بزرگ‌ترین بازار دست‌فروشان خاورمیانه در تهران است که در دو فاز دیده شده است و هزینه احداث ساماندهی این بازار ۱۰ میلیارد تومان اعلام شده است که این بازار در متراژ ۲۳ هزار متر و با ۵۱۰ غرفه در فاز اول به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیز در آینده نزدیک با یک هزار غرفه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه بازار شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل مشخصات خود را ثبت کنند و در ادامه نیز غرفه در اختیار آنها قرار داده خواهد شد، افزود: این بازار از طریق مناقصه به یکی از پیمانکاران واگذار شده است، حداکثر دریافت ماهیانه اجاره برای این بازار حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان در ماه برای غرفه‌داران در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به استقرار کانکس نیروی انتظامی و آتش‌نشانی در این بازار، گفت: یکی از اهداف مدیریت شهری این است که در آینده نزدیک این مجموعه را از طریق پلتفرم هوشمندسازی کنیم، همچنین از ورود اجناس سرقتی به بازار نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: این بازار از روز دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ تا ۱۷ فعال است و اوج فعالیت دست‌فروشان این بازار در روز جمعه است.

منبع: ایرنا

کد خبر 583929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.