برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور با همکاری شهرداری اراک

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور با همکاری این سازمان در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا شعبانی امروز _شنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: چهارمین مسابقات کاراته قهرمانی کشور با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: با همکاری هیئت کاراته استان، سازمان فرهنگی، اجتماعی وورزشی شهرداری اراک و اداره ورزش و جوانان، چهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی (پرفکت کیوکوشین کاراته) با حضور ۱۲ استان از سراسر کشور در شهر اراک برگزار گردید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک افزود: این دوره از مسابقات به همت هیئت کاراته، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک و اداره ورزش و جوانان، با حضور ۱۲ استان از سراسر کشور به مدت یک روز به میزبانی شهر اراک و در محل مجموعه ورزشی شهیدان ثامنی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در تمام رده‌های سنی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: در این مسابقه که با حضور بیش از ۴۰۰ ورزشکار از استان‌های مرکزی لرستان خراسان‌رضوی خراسان‌جنوبی مازندران تهران قم البرز کردستان گیلان خوزستان سمنان آذربایجان‌غربی تیم مرکزی مقام اول، تیم لرستان مقام دوم، تیم خراسان‌رضوی مقام سوم را کسب کردند.

کد خبر 582509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.