تخصیص بودجه به پروژه زیرساخت‌های آبی شورای شهر نیولاندن

شورای شهر نیولاندن به درخواست بودجه بیشتر برای پروژه زیرساخت‌هایی آب رأی مثبت داد و شهر را یک قدم به جایگزینی زیرساخت‌های آبی قدیمی شهر نزدیک‌تر کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر نیولاندن، شهری واقع در ایالت کنتیکت آمریکا، به درخواست جدید تخصیص و تأمین بودجه پیشبرد پروژه‌های آبی شهر در راستای جایگزینی زیرساخت‌های قدیمی با انواع جدید رأی مثبت داد. لوله‌های آب این شهر از دهه ۱۹۵۰ تعویض نشده و تعدادی از شیرهای آتش‌نشانی آن از کار افتاده شده است. لوله‌های اصلی ضلع شمال شرقی نیولاندن ترک خورده است و به تعمیر نیاز دارد. زیرساخت‌های قدیمی آب شهر در این نقطه، به‌ویژه شیرهای آتش‌نشانی قدیمی و متروک‌شده، این بخش از شهر را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.

شورای شهر نیولاندن گزارشی مبنی بر مشکلات بسیار در این بخش شهر دریافت کرده است که شامل نیاز آن به کمک گرفتن از سایر بخش‌ها در صورت بروز هرگونه آتش‌سوزی می‌شود چراکه ماشین‌های آتش‌نشانی آن خراب است و شیرهای آتش‌نشانی به دلیل قدیمی بودن اکثراً باز نمی‌شود. شورا پس از دریافت این گزارش به ارسال بازرسانی به سراسر شهر و بررسی شیرهای آتش‌نشانی و زیرساخت‌های قدیمی آب اقدام کرد. به‌این‌ترتیب زیرساخت‌های از کار افتاده و یا آسیب‌دیده آب در سراسر شهر با رنگ مشکی و شیرها و لوله‌های سالم با رنگ قرمز علامت‌گذاری شدند تا فرآیند تعویض و جایگزینی شیرهای آتش‌نشانی و لوله‌های قدیمی آب راحت‌تر و سریع‌تر انجام گیرد و بخش‌های نیازمند تعمیر در اولویت قرار داده شود.

هزینه این پروژه در کل سه میلیون دلار برآورد شده که شورا با تأمین آن موافقت و اعلام کرده است که طرح نهایی اجرای آن به زودی بسته خواهد شد چراکه تاکنون این برنامه چند بار مورد بحث و حتی تأیید قرار گرفته ولی هیچ شیوه‌ای برای پرداخت آن تعیین نشده است.

شهردار نیولاندن همچنین پیشنهاد کرد که شورای شهر از طریق وزارت منابع طبیعی برای دریافت بودجه طرح نجات آمریکا (American Rescue Plan funds) درخواست دهد که به‌طور بالقوه تا پنج میلیون دلار را در بر می‌گیرد. این طرح که یازدهم مارس ۲۰۲۱ به تصویب رئیس‌جمهور آمریکا رسید یک لایحه محرک اقتصادی به ارزش ۳۰.۵ میلیارد دلار بودجه فدرال است که در راستای کمک به بهبودی کشور از اثرات اقتصادی و بهداشتی ناشی از همه‌گیری کووید -۱۹ تصویب شد و بخشی از آن به پروژه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری بر بهسازی شهری اختصاص دارد.

کد خبر 582045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.