زاینده‌رود را بازگردانید

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: به‌عنوان یک شهروند ایرانی، فعال اقتصادی و نماینده صنعتگران اصفهان، چاره‌اندیشی برای احیای دائمی زاینده‌رود را خواستارم.

عبدالوهاب سهل‌آبادی در گفت‌وگو با ایمنا، اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد بیش‌ازپیش بر مشکلات زاینده‌رود افزوده می‌شود؛ به‌طوری‌که نبود آن، چالش‌های غیرقابل توصیفی را برای مردم و تاریخ و تمدن این شهر به وجود آورده است.

وی افزود: دولت‌های گذشته با برخوردار نبودن از تفکر صحیح برای رهاسازی زاینده‌رود، ظلم بزرگی به مردم این استان وارد آوردند که مدارک و مستندات آن کاملاً موجود است؛ اکنون درخواست ما از این دولت، توجه به شاهرگ حیاتی اصفهان است، توجهی که به دور از وعده و قول‌های بدون عمل باشد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران یادآور شد: البته مواردی دیگر برای این شهر چون راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اصفهان-تهران و رفع بی‌توجهی دولتمردان نسبت به اصفهان به دلیل مهر برخوردار بودن، ازجمله درخواست‌هایی است که از رئیس‌جمهور داریم اما آنچه مهم‌ترین است و در محوریت قرار دارد، بازگشت زاینده‌رود است.

سهل‌آبادی گفت: به عنوان یک شهروند ایرانی و فعال اقتصادی اصفهانی و به عنوان نماینده صنعتگران اصفهان، چاره‌اندیشی برای احیای دائمی زاینده‌رود را خواستارم.

کد خبر 581885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.