نصب تابلو پلاکی کوچه‌های شهر اراک به نام شهدا

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک، از طراحی و نصب تابلو پلاکی معرفی کوچه‌های شهر اراک مزین به نام مقدس شهدا توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد حسنی امروز _سه شنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نصب تابلوهای پرچمی در راستای ساماندهی معابر و رفع شدن مشکلات ساکنان هر منطقه و جهت خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان و سهولت در شناسایی آدرس‌های شهری، توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری انجام گرفته است.

وی ادامه داد: شهدای والامقام ایران اسلامی حق بزرگی برگردن ما دارند و این امنیت و آرامش را مدیون خون شهدا هستیم و در برابر ایثار و فداکاری این آنها مسئول هستیم، به همین خاطر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف هر مجموعه‌ای محسوب می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین راه‌های احیای هویت هر شهر، زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا است، به طوری که یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل امروز نصب تابلوهای مزین به نام این قهرمانان ایران زمین در کوچه‌های سطح شهر در راستای بزرگداشت یاد و خاطره آنها در جامعه است.

وی خاطر نشان کرد: این تابلوها بر اساس مصوبات شورای نامگذاری معابر و شورای اسلامی شهر اراک و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از مقام شهدا و زنده نگهداشتن یاد و نام آنها توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری طراحی و در کوچه‌های سطح شهر اراک جهت توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت نصب شده است.

کد خبر 581796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.