رئیس‌جمهور آخر هفته به اصفهان سفر می کند

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکل آب در سطح استان یک بحث جدی است.

رحمت‌الله فیروزی‌پوربادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص سفر ریاست‌جمهوری به استان اصفهان اظهار کرد: سفر ریاست‌جمهوری در پایان هفته جاری به استان اصفهان قطعی شده است.

وی با اشاره به مطالبات مسئولان و نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور در سفر به استان اصفهان تصریح کرد: حل مشکل آب در سطح استان یک بحث جدی است. همچنین شهرستان‌ها مسائل مختلفی در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، آسفالت راه‌ها و روستاها، بزرگراه‌ها، ورزش و جوانان، همچنین میراث فرهنگی و گردشگری وجود دارد که از نیازهای فرهنگی، اجتماعی و عمرانی استان است.

نماینده مردم نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این سفر مشخص می‌شود تا چه اندازه رئیس‌جمهور برای حل مشکلات استان، شهرستان‌ها و روستاها بودجه در اختیار خواهد گذاشت تا مشکلات آن‌ها برطرف شود، زیرا نیازهای مردم در روستاها به ویژه در حوزه کشاورزی و قنوات زیاد است.

وی گفت: موضوع سدهای آبگیری، سدهای آب، تغییر الگوی کشت کشاورزان و نهاده‌های دامی از جمله مباحث و نیازهای فعلی جامعه است و امیدواریم همه بخش‌ها براساس ضرورت‌ها و اولویت‌ها مورد توجه قرار بگیرد و مردم از این اقدامات رضایتمند و خشنود شوند.

کد خبر 581630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.