برنامه منچستر برای یاری اقشار بیگانه با اینترنت

شهر منچستر برای افرادی که به اینترنت دسترسی دارند اما در استفاده از آن با مشکل مواجه هستند، "سرویس پاسخگوی دیجیتال" را فراهم کرده است تا از طریق کارشناسان مرکز، مشکلات آن‌ها را حل کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حالی که اکثر مردم اروپا در حال حاضر به اینترنت دسترسی دارند، بسیاری از آن‌ها در استفاده از آن هنوز مهارت ندارند و به همین علت هنگام استفاده از آن اصلاً احساس اعتماد به نفس ندارند و ممکن است با مشکلات زیادی روبه‌رو شوند. به خصوص در این دوران که بسیاری از خدمات به طور کامل به دنیای دیجیتال منتقل شده است، استفاده مناسب از اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار شده است.

شهر منچستر می‌خواهد افرادی که بیشترین آسیب‌پذیری را برای درک اصول اولیه و استفاده از اینترنت دارند، یاری کند. این شهر سرویسی را فراهم کرده است که افراد نیازمند کمک می‌توانند با مرکز پاسخگویی اجتماعی منچستر تماس بگیرند و از داوطلبان محلی راهنمایی و کمک فوری دریافت کنند.

برنامه منچستر برای یاری اقشار بیگانه با اینترنت

داوطلبان در مرکز پاسخگویی در ارائه پشتیبانی فنی مهارت دارند، زیرا آنها عضوی از بخش خدمات کتابخانه شورای شهر منچستر، خدمات آموزش بزرگسالان شهر، بخش مشاوره با شهروندان یا یکی از مراکز آنلاین شهری بریتانیا هستند. توصیه آنها می‌تواند از اتصال یک دستگاه به اینترنت تا دسترسی به اطلاعات خاص در مورد موضوعات و خدمات مختلف ارائه شده توسط مقامات محلی و ملی را شامل شود. آنها همچنین می‌توانند در پر کردن آنلاین فرم‌ها و مدارک در صورت نیاز کمک کنند.

این سرویس به ویژه در دوران کرونا که طیف وسیعی از خدمات از برقراری ارتباط با دوستان و خانواده گرفته تا سفارش غذا و کالاها به صورت آنلاین و هوشمند شده است، اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

برنامه منچستر برای یاری اقشار بیگانه با اینترنت

کد خبر 581570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.