۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
۸۱ اخطار کتبی طی یک روز ابلاغ شد

با دستور دادستان، قلع‌وقمع ویلاهای غیرمجاز منطقه سرشیر آغاز و طی یک روز ۸۱ اخطار کتبی به متصرفان ابلاغ شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان، حسن ساسانی اظهار کرد: با حضور نماینده دادستان، براساس قانون اخطار کتبی به کلیه مالکان یا متصرفان حریم رودخانه زاینده‌رود که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز نسبت به احداث ویلا و باغ در منطقه قلعه سرشیر اقدام کرده بودند، انجام پذیرفت.

وی افزود: در این موارد، ابتدا به متصرفان وفق قانون، ضوابط و مقررات، اخطارهای لازم مبنی بر رفع تصرف انجام می‌پذیرد.

مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان با تأکید بر عدم رعایت ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و ایجاد اعیانی در محدوده حریم و بستر رودخانه زاینده‌رود، خاطرنشان کرد: براساس دستور دادستان فلاورجان به کلیه متولیان اعیانی‌های موجود اخطار داده شد که ظرف مدت حداکثر پنج روز نسبت به تخلیه و قلع اعیانی غیرقانونی اقدام کنند.

ساسانی با بیان اینکه حفظ حریم و بستر رودخانه از تغییر کاربری‌های غیرمجاز، یکی از دغدغه‌های اساسی شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان است، اضافه کرد: بر همین اساس با هرگونه اقدام سودجویانه که به نوعی موجب تضییع حقوق عامه می‌شود، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تعدادی از سرمایه‌داران به ساخت ویلاهای خاص و لاکچری در این منطقه اقدام کرده‌اند، گفت: این موارد به دلایل زیست‌محیطی و البته دامن زدن به شکاف اجتماعی موجود در جامعه، مورد پیگرد قانونی هم قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب‌منطقه‌ای اصفهان یادآور شد: بنرهای اخطاری هشدار دهنده در سطح شهر پیربکران و ورودی منطقه رفاهی و تفریحی قلعه سرشیر نیز نصب شده‌اند.

به گزارش ایمنا، منطقه رفاهی و تفریحی قلعه سرشیر در ۱۵ کیلومتری شهر اصفهان متعلق به بخش خصوصی در فضایی به مساحت ۶۰ هکتار در شهر تاریخی پیر بکران از توابع شهرستان فلاورجان احداث شده است.

کد خبر 581496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.