اطلاعات حقوق و دستمزد ۷۰ درصد کارکنان در سامانه پاکنا ثبت شده است

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اطلاعات حدود ۷۰ درصد از کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین در سامانه پاکنا ثبت شده است.

به گزارش ایمنا، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در تشریح نشست عصر امروز _یکشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ این کمیسیون اظهار کرد: در جلسه امروز با حضور خزانه دار کل کشور، عملکرد مالی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و دریافت‌ها و پرداخت‌های دو ماهه قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه جلسه گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا قرائت و تصویب شد؛ به موجب این گزارش تا پایان اردیبهشت ماه از مجموع ۴۷۳۱ دستگاه ۳ هزار و سیصد و نوزده دستگاه در سامانه پاکنا ثبت اطلاعات کرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: بر این اساس اطلاعات حدود ۷۰ درصد یعنی ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۵۶۶ نفر اعم از کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین و کاردانی ثبت شده است.

میرتاج الدینی ادامه داد: همچنین براساس گزارش دیوان محاسبات کل کشور تا تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ حدود ۲ هزار و ۲۳۱ دستگاه معادل ۴۷ درصد نسبت به ثبت یک لیست حقوقی اقدام کرده‌اند و ۲۵۰۰ دستگاه معادل ۴۴ درصد هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش کامل آخرین وضعیت ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه‌ها در سامانه حقوق و دستمزد و سامانه پاکنا روز سه‌شنبه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 581384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.