راه‌اندازی سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان صندوق فولاد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد با تلاش شبانه‌روزی در معاونت فنی و شرکت مرآت کیش راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «حسین عامریان» در آئین افتتاح سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» اظهار کرد: هدف ما از افتتاح سامانه مرآت ۲۴ این است که باری از دوش بازنشستگان برداشته شود و رضایت خاطر این عزیزان را تأمین کنیم.

وی افزود: این سامانه ٢۴ ساعته پاسخگوی تماس‌های بازنشستگان است که این اطمینان و رضایت‌خاطر را داشته باشند که پیگیر مشکلات و سوالات آن‌ها در هر ساعت از شبانه‌روز هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه پاسخگویی به بازنشستگان صندوق را وظیفه خود می‌دانیم، گفت: از حالا به بعد کار ما سخت‌تر است؛ زیرا نباید در پاسخگویی دچار روزمرگی شویم و باید در نهایت احترام پاسخگوی بازنشستگان باشیم.

عامریان ادامه داد: هدف از افتتاح این سامانه تنها پاسخگویی تلفنی نیست بلکه می‌خواهیم موضوعات بازنشستگان و ارائه مشاوره را به طور جدی پیگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این سامانه باید خط‌مقدم خدمت به بازنشستگان باشد، گفت: نباید بازنشستگان نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر امور بازنشستگی داشته باشند. ممکن است بسیاری از آن‌ها در نقاطی ساکن باشند که دفاتر امور بازنشستگی وجود نداشته باشد، بنابراین پاسخگویی به سوالات بازنشستگان از طریق این سامانه اقدام ارزشمندی است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد تأکید کرد: گسترش خدمات غیرحضوری به بازنشستگان یکی از سیاست‌های اصلی ماست.

به گزارش ایمنا، در این آئین «محمدمهدی باباخانی» سرپرست معاونت فنی و عملیات بیمه‌ای و «مهدی شهیدی» مدیرعامل شرکت مرآت کیش گزارشی از روند راه‌اندازی این سامانه را ارائه کردند.

بازنشستگان فولاد می‌توانند با این سامانه به صورت ۲۴ ساعته از طریق شماره ۹۱۳۰۲۰۲۰-۰۲۱ تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بازنشستگان فولاد «مرآت ۲۴» با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی فولاد همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) افتتاح شد.

کد خبر 581309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.